Brandstofmeter werkt niet

30 mrt 2019
36
1
Goedendag mijn naam is danny en ik rij een yzf750r nu heb ik het volgende probleem ik heb een digitale koso teller maar krijg de brandstof meter niet aan de gang nu heb ik een oranje extern reserve lampje geplaatst en aangesloten op de groene draad en de zwarte op de min van chassis maar hij blijft branden en op de koso teller gaat het tank symbool knipperen terwijl me tank vol is kan iemand mij verder helpen
 
1620833768095.jpeg
de
 
Heb je nix aan. En op de 750 zit een niveauindicator met specifieke electronica die de reservelamp aanstuurt en naar de reservestandschakelaar luistert
de reservestandschakelaar is dat een "domme" schakelaar of een verandering in weerstand ?
Als het een schakelaar is maakt of verbreekt deze dan op het moment dat het reserve niveau bereikt is.
 
Reservestand schakelaar moet je met de hand omzetten, de sensor is een draadje in het midden van een pijpje, wordt gewoon gemeten of die in de benzine hangt, als dat een nee is gaat het reservelampje aan, dan moet het schakelaartje om omdat de pomp er mee stopt, bij sommige modellen / jaartallen gaat dan ook het lampje uit, andere niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan