Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom nou meteen weer denken dat ik 'iets anders' bedoel '( Ik bedoel toch echt wat ik zeg...ik weet niet waar je anders je voeten wilt laten als ik geen voetsteunen er op heb zitten, maar in m'n nek lijkt de beste keus :P

Aaaah nou sorry hoor. Zal het wel goedmaken met je ;)
 
Aaaah nou sorry hoor. Zal het wel goedmaken met je ;)

Volgens mij legt 'ie ook vaak zijn eigen voeten in de nek van andere mannen, dus jouw gedachte was misschien niet eens zo verkeerd. :o _O-

Nu weet ik dus nog steeds niet zeker of Party Marty hetero, homo of bi is. :?
Zolang hij en ik maar samen blijven vind ik alles best. *O*
 
Wow, dat ziet er mooi uit! :9~

Van originele demper naar zo'n Yoshimura moet wel een heel verschil zijn 8-) .
Ik ben ook heel erg benieuwd naar 't geluid, en het liefst ook nog een foto van
je motor met die brute demper erop. :P
Thanks!
Verschil is idd wel goed te horen. :Y

'kHeb nog wel een foto van de andere kant voor in het eerste topic, van de week eens opzoeken. Foto met nieuwe demper zal wel ff duren. :Z

Da's het betere werk :9~ . Zal idd wel lekker klinken. Misschien kan ik hem hier wel horen ;-).

Kan zijn dat ie afgesteld moet worden. Heb bij mij destijds een K&N luchtfilter er ingestopt in plaats van het originele filter omdat de verhouding lucht/benzine niet goed was.

Heb begrepen dat er in Kaatsheuvel en goeie zit (HillTech), dus als je nog geen adresje hebt is dat misschien wel wat.

Had zaterdag al xtra gas gegeven met thuiskomen. ;)

Bedankt voor de tip, zal eens op internet zoeken naar wat info/meer adresjes enz.
 
hebben we geen betere gespreksstof dan hetero's, homo's en bisexuelen B| B| B|

Je hebt gelijk, ik ga er te lang over door. :X
Had al een tijdje een melige bui maar dat moet maar eens over zijn. :)

Morgen en woensdag wordt het hier in onze omgeving gemiddeld 34 graden, pfffff :Z . Een ding weet ik zeker: wij worden gebakken op het terras. :P
 
Ik kom me hier maar weer eens melden. Begreep dat ik erg gemist werd :+

Ik heb vanaf nu weer wat meer tijd om eens wat vaker te meeten/rijden, aangezien ik met m'n opleiding ben gestopt. Ik zal me hier daarom ook wat meer laten zien.

reden waarom ik aan de kant stond: Geen benzine meer |( , kan normaal gesproken dik 200km rijden op een tank en nu was het ineens afgelopen bij 180km. Reserve was ook geen optie, gezien ik schijnbaar de slangetjes verkeerd heb aangesloten |(
Al met al dus een flink schaammomentje. Maar goed, even iets anders: Party Marty ziet een MF'er ( die hij ook nog eens kent bij naam) langs de kant van de weg op een ongebruikelijke plaats, helm af, jas uit....en niet eens even stoppen.... -O- Haast had je ook niet want je hield je aan de snelheid....dus leg eens uit :Y :9

Hierbij laat ik gelijk ook even m'n tel.nummer achter, voor het geval iemand zin heeft een stukkie te touren ofzo. Ben voorlopig namelijk ook doordeweeks gewoon thuis. 0642999864 voor de liefhebbers.

greetz, Jazzy
 
Vergeet onze terrasmeeting van komende woensdag niet!!!!!!!!!!!!!!!

uurtje of 20?
terras in osterhout doen?

Mij is alles best, opnieuw Oosterhout vind ik ook goed. :)
Maar nu de rest van de MF-ers hier nog wakker schudden, want anders zijn we weer
met z'n 3-en. :9

*O* MANNEN EN VROUWEN : VERGEET DE TERRASMEETING NIET!!! *O*
 
En ook effe een iets grotere van mij voor de startpagina.

full


(posen in je achtertuin is niets voor mij... je moet laten zien dat je 'm gebruikt waar ie voor bedoelt is)
 
reden waarom ik aan de kant stond: Geen benzine meer |( , kan normaal gesproken dik 200km rijden op een tank en nu was het ineens afgelopen bij 180km. Reserve was ook geen optie, gezien ik schijnbaar de slangetjes verkeerd heb aangesloten |(
Al met al dus een flink schaammomentje. Maar goed, even iets anders: Party Marty ziet een MF'er ( die hij ook nog eens kent bij naam) langs de kant van de weg op een ongebruikelijke plaats, helm af, jas uit....en niet eens even stoppen.... -O- Haast had je ook niet want je hield je aan de snelheid....dus leg eens uit :Y :9

Hierbij laat ik gelijk ook even m'n tel.nummer achter, voor het geval iemand zin heeft een stukkie te touren ofzo. Ben voorlopig namelijk ook doordeweeks gewoon thuis. 0642999864 voor de liefhebbers.

greetz, Jazzy
Ja, ik dacht dat je gewoon ff van de natuur aan t genieten was...staan wel vaker auto's en motoren daar naast de weg...zit ook een visvijver geloof ik, dus wie weet was je wel aan t vissen :) En ja, zat er nog aan te denken om ff om te draaien, maar dat had betekend dat ik moest stoppen en stoppen = zweten -O- Volgende keer stop ik wel :P
 
Mij is alles best, opnieuw Oosterhout vind ik ook goed. :)
Maar nu de rest van de MF-ers hier nog wakker schudden, want anders zijn we weer
met z'n 3-en. :9

*O* MANNEN EN VROUWEN : VERGEET DE TERRASMEETING NIET!!! *O*
Ik kijk woensdag wel...vind Breda persoonlijk toch makkelijker, staat ook onweer in de planning volgens de weersverwachting -O-
 
Ja, ik dacht dat je gewoon ff van de natuur aan t genieten was...staan wel vaker auto's en motoren daar naast de weg...zit ook een visvijver geloof ik, dus wie weet was je wel aan t vissen :) En ja, zat er nog aan te denken om ff om te draaien, maar dat had betekend dat ik moest stoppen en stoppen = zweten -O- Volgende keer stop ik wel :P

Maakt niet uit verder. Het was ook erg warm en hulp was al onderweg. Als ik je nodig had, had ik er wel voor gesprongen :+

P.S. zometeen nog iemand zin in een avondritje?
 
Maar is het nogal niet warm woensdag? Enne niks moet hey. Moeten is dwang. :9

Het is woensdag erg warm ja, daarom gaan we ook een terrasje pakken. ;)
En wij waren afgelopen keer inderdaad met z'n 3-en, maar ik zou niet zeggen dat dat zielig was (integendeel zelfs!) :) .

En inderdaad, niks moet. Je bent helemaal niet verplicht om te komen, het zou alleen fijn zijn als je er ook bij was :) . Met meer mensen heb je ook meer om
over te praten, dus wordt het gezelliger. 8-)

Party Marty: we zouden 't jammer vinden als je niet komt -O- . Ik heb ook gehoord
dat er onweer en regen verwacht wordt, maar dat zou volgens de laatste weerberichten pas vanaf donderdag in onze regio gaan gebeuren.
Als je daar bent en er dreigt echt slecht weer te komen kan je altijd nog op tijd
naar huis ;) .

PDvD: ik heb die foto inderdaad in de achtertuin gemaakt, maar het was zeer zeker
niet de bedoeling om de natuurlijke flora en fauna te showen. Respect dat jij
de besneeuwde bergen in trekt met je motor! :}

Maar even voor alle duidelijkheid: is de terrasmeeting van woensdag definitief in Oosterhout om 20.00 uur, of wordt er nog wat veranderd?
 
Heey Jazzy, zat zo voor de gein te kijken op je profiel. We zijn op dezelfde dag geboren. Grappig.

@ngamo tuurlijk is dat niet zielig maakte maar een geintje. ik ga meestal ook maar uit met me beste vriendin hoor en heb ik ook lol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan