Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

  • 4/5/6 AUG

    Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

    Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

    Stemmen: 12 63,2%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je.
Sinds een paar weken een nieuwe camera (Nikon D50) was een mooi moment om m ff te proberen


die kerel waar ik mijn supplementen haal in Wagenberg doet ook veel aan fotografie en ging ook naar breda hippique om foto's te maken...maar dat was gisteren geloof ik...is dat het hele weekend geweest dan?
 
En ja hoor, de SM staat weer stil. :(

Nadat 'ie de vorige keer gemaakt was heb ik een hele tijd goed kunnen rijden, er was niks aan de hand. Net een ritje gemaakt, en ineens merkte ik dat er iets niet klopte.

Hij viel stil en nu heb ik weer precies hetzelfde probleem als eerst, je kan gasgeven wat je wil maar hij reageert maar half. En er komen van die onregelmatige klappen uit de uitlaat tijdens het stationair laten draaien van de motor. Ook valt hij stil als je stopt met gasgeven, dus ermee rijden is geen optie meer. B|

Deze week een afspraak maken bij een KTM dealer bij wie ik vorige keer ook geweest was, en nu eens helemaal grondig uit elkaar laten halen en na laten kijken. Het interesseert me totaal niet meer hoeveel geld ik er aan kwijt ben, als het nu maar definitief opgelost wordt. Ik denk zelf dat 't mogelijk toch de ontsteking is, aangezien hij vorige keer verkeerd stond en toen bijgesteld is bij die dealer. Aangezien ik nu weer hetzelfde probleem heb denk ik dat de ontsteking verrot is en gewoon vervangen moet worden. |(

Ach ja, ik heb tenminste nog een KTM over. Het is wel een enduro en het is "maar" een 400cc, maar hij rijd tenminste! :}
 
Aso
:9Kom wel een paar keer voorbij rijden, hoor je teminste nog een motor O-)

:9
Ja, maak jij maar herrie voor 2.....gister een 1/2 uur rondjes gedraaid op de bovenste weg. Kom thuis: "toevallig iets gehoord?" :N '(

Kan je je nou niet een even inhouden? Ik weet dat het leuk klinkt, maar een beetje respect voor de natuur mag wel hoor O-) O-) _O-

Nee :9
Moet de natuur maar niet op een druk kruispunt gaan staan. *O* *O*
Knol was zeker niet verkeersmak. :X

Waar blijft jou foto? :]

En ja hoor, de SM staat weer stil. :(

Nadat 'ie de vorige keer gemaakt was heb ik een hele tijd goed kunnen rijden, er was niks aan de hand. Net een ritje gemaakt, en ineens merkte ik dat er iets niet klopte.

Hij viel stil en nu heb ik weer precies hetzelfde probleem als eerst, je kan gasgeven wat je wil maar hij reageert maar half. En er komen van die onregelmatige klappen uit de uitlaat tijdens het stationair laten draaien van de motor. Ook valt hij stil als je stopt met gasgeven, dus ermee rijden is geen optie meer. B|

Deze week een afspraak maken bij een KTM dealer bij wie ik vorige keer ook geweest was, en nu eens helemaal grondig uit elkaar laten halen en na laten kijken. Het interesseert me totaal niet meer hoeveel geld ik er aan kwijt ben, als het nu maar definitief opgelost wordt. Ik denk zelf dat 't mogelijk toch de ontsteking is, aangezien hij vorige keer verkeerd stond en toen bijgesteld is bij die dealer. Aangezien ik nu weer hetzelfde probleem heb denk ik dat de ontsteking verrot is en gewoon vervangen moet worden. |(

Ach ja, ik heb tenminste nog een KTM over. Het is wel een enduro en het is "maar" een 400cc, maar hij rijd tenminste! :}

Sterkte er weer mee!
 
Misschien overwegen om een andere te kopen of een heel ander type. Motor hebben is leuk, erop rijden leuker (misschien ook een goede tip voor tyler) :+


Sterkte in ieders geval!



Helaas ...er zijn ook mensen die in het weekend moeten werken......we zijn niet allemaal student,he

Ik weet dat rijden leuker is dan werken.... :Y







8-)
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,

Ik heb even een vraagje. Vandaag ben ik naar circuit Zolder geweest naar Motoacxtion. Dat was erg leuk, maar nu kom ik daar van thuis, eet ik even thuis wat en ga ik op de motor naar mijn vriendin. Nu wil ik daarnet daar wegrijden doet mijn motor helemaal niets meer. Als ik het contact aan zet zijn alle lampjes zwak. Mijn koplamp geeft zo goed als geen licht en als ik op start druk dan gebeurt er gewoon niet (alleen de lampjes worden zwakker).

Waar kan dit aan liggen? Is mijn accu leeg ineens? Accu versleten?
:P






en nu hou ik er mee op,hoor.... :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien overwegen om een andere te kopen of een heel ander type. Motor hebben is leuk, erop rijden leuker (misschien ook een goede tip voor tyler) :+

Sterkte in ieders geval!

Bedankt, ik ga m'n best doen!

Ik zou wel kunnen kijken voor een andere KTM of een ander type motor, maar daar heb ik geen plek meer voor ;) . Het liefst zou ik deze KTM gewoon goed werkend willen hebben, dus daar ga ik me eerst maar eens in verdiepen. :)

Als 't nou echt een hopeloos geval is ga ik waarschijnlijk wel kijken voor een andere, maar in de tussentijd hou ik 't wel uit met m'n oranje vriend. *D
 
Bedankt, ik ga m'n best doen!

Ik zou wel kunnen kijken voor een andere KTM of een ander type motor, maar daar heb ik geen plek meer voor ;) . Het liefst zou ik deze KTM gewoon goed werkend willen hebben, dus daar ga ik me eerst maar eens in verdiepen. :)

Als 't nou echt een hopeloos geval is ga ik waarschijnlijk wel kijken voor een andere, maar in de tussentijd hou ik 't wel uit met m'n oranje vriend. *D


komt allemaal wel goed.....tis makkelijk om hem weg te brengen..maar als je hem zelf kunt maken...ik zou het iig proberen...

Heb ik bij de mijne ook gedaan en ben er beslist niet dommer van geworden ..weet nu precies hoe het werkt en hoe te repareren als er iets verrrot gaat....

veel succes ermee...... :Y
 
ik kan mizz wel }) :)
kom net trug van mijn werk... ffkes dvd gekeken op een 2 bij 2m scherm :9~ :9~
het bier smaakte ook weer goed :}
 
Deze jongen moet gewoon werken van 6 tot 11. Dus ik ga dr niet bij zijn. Maar zijn de plannen voor komende zondag al gesmeed? Ik heb een weekendje nix te doen, dus ik ga zoenzo mee.

8-)
 
Zeker strak 8-) Heb m-f al n tijdje niet meer gelezen :+
Gaat zeker goed bij de nieuwe baan ofnie? En mag Linda
er ook op rijden? })

Linda heeft haar eigen motor he....
Ze heeft er vorige week wel een stuk op gereden en wil nou ook een andere motor _O-
 
Zo he, Vakantie vieren is nog een drukke bezigheid zeg. Maar als er vanavond nog een terrasje onveilig gemaakt wordt, ben ik er bij...

greetz, Jazzy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan