Breda / Oosterhout en omstreken deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker weertje vandaag zeg. Iemand nog gereden?

Ikke wel 8-)

Meteen wat picca's gemaakt, want gelukkig deed mijn toestel het weer eens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ach deze is net niet helemaal goed genomen:
[afbeelding]

:W

@ PM: waarom lachten al die vrouwen steeds naar me? Volgens mij lachten ze me uit denk ik he :+
Ikke ook en ik heb jou nog zien rijden zie ik nu.
Zag er relaxed uit hoor. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja prima, had 2 mnd geleden nog wel een dipje en de fiets op marktplaats gezet maar dat is weer helemaal goe gekomen. :) Kon de gedachte alleen al emotioneel niet aan. :P

Met jou ook alles goed hoop ik?
De fiets op marktplaats zetten om later iets nieuws te kopen is niet erg, maar om te stoppen met rijden is niet goed :N .

Met mij verder alles prima hoor.
 
Oooohh !!!

Wou al zeggen, want dit is volgens mij een picca:

picachu.gif
 
hé peoples :W
heb een vraagje: iemand een busje dat ik zou mogen lenen komende zaterdagochtend? moet een tafel vervoeren (200x90x77) en die past niet in mijn koekblik of op mijn fiets :9
of anders een voordelig huuradresje?

alvast bedankt! :Y
 
Laatst bewerkt:
oveka, goed en niet duur.

Vandaag nog naar Bergen op zoom gereden. brrrrr '(
Verder was het weer goed te doen.

Ik ga weer ff verder met Weggebruikers kijken.
 
Zat toen op de niet gemotoriseerde tweewieler, ben een 1/2 uurtje later pas gaan rijden.

Die bike is nog dezelfde als die ik je ongeveer 2 jaar geleden bij de B.P. heb laten zien. ;)

Owke, nu moet ik hard gaan graven..
Ik weet nog wel dat je daar werkte en dat je me een foto had laten zien en verteld hebt over die groep waar je mee omging en toen gezicht en foto :X oeps vergeten....

Is weer effe geleden he
 
Had daarvoor effe gesproken met een andere rijder en was nog effe mijn cappuccino aan het opdrinken. Had de tazzemans nog gesmst, maar helaas was inderdaag helemaal in mijn uppie.

Dan zag ik het toch goed toen ik langs de shell reed met mijn vriendin achterop. Was vandaag op mijn CB450 oldie. We hebben nog gezwaaid. :]
 
Dan ook een sprotje voor Ralf: zal ongeveer 15:00 zijn geweest A58 ter hoogte van Etten-Leur,
ik was met het koekblik inderdaad (mijn twee honden vonden het te koud op de motor hahahahha)
 
hé peoples :W
heb een vraagje: iemand een busje dat ik zou mogen lenen komende zaterdagochtend? moet een tafel vervoeren (200x90x77) en die past niet in mijn koekblik of op mijn fiets :9
of anders een voordelig huuradresje?

alvast bedankt! :Y

Ik wel eens kijken of er bij mij die ruimte is, als ik 'm leeg gemaakt heb VaVaVonne. Hoor je later deze week. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan