Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
gossie, wat een péch! B| gelukkig heb je zelf niets en geen schade of ongelukken veroorzaakt, da's het belangrijkste! :Y

iedereen bedankt voor de reacties enne: assengangers héél véél plezier woensdag en morgen met de heenreis! *O* zet 'm op!
Inderdaad, zo is het maar net. We hebben gewoon geluk gehad en dat hoort er ook bij. *O* En ik heb ook nog eens het geluk dat ik eindelijk een bestemming heb voor mijn vakantiegeld. *O* Heb ik toch nog net iets meer geluk.... :X
 
Toch maar een andere uitlaat eronder sleutelen?

:Y :Y :Y


Vvoor alle veiligheid toch maar ff mijn originele demper er onder gehangen, wat een gekloot weer seg... Moet mij echt eens een deftig setje gereedschap aanschaffen en een plaats waar ik kan sleutelen, want op deze manier was niet bepaald grappig. :(


Nu heb ik echter een klein probleempje, de beugel die rond de Akra zit, is te klein om ronde de originele demper te klemmen, dus ik kan mijn kenteken nergens vastmaken |(

Morgen op't werk ff snel mijn kenteken vastmaken aan mijn achterste voetsteuntje, beetje Harley-style aan de zijkant zeg maar. Wou eerst aan de rechterkant doen, maar na ff bekijken toch maar links, zo creeër je een dode hoek die soms wel nuttig kan zijn... :)
 
beste mensen!

evennog wat groetjes uit Arizona :W

@FL: kheb nog wat leuks voor je gevonden bij de grootste Kawa-dealer in de USA.

je ziet het wel een keer ;)

Gaat goed hier, mega goeie ploeg.
 
mogge :W

@assen-gangers: ik hoop rond half 5 in de auto te stappen. Volgens planning zou ik dan zo rond 7 uur bij jullie moeten zijn (afgezien van files). Wil iemand mij even bellen als jullie weten wat jullie met eten gaan doen en wanneer? Dan weet ik waar ik zit en of ik het red om mee te eten, is wel gezellig altijd.

Rij ze en ik zie jullie vanavond :W
 
mogge :W

@assen-gangers: ik hoop rond half 5 in de auto te stappen. Volgens planning zou ik dan zo rond 7 uur bij jullie moeten zijn (afgezien van files). Wil iemand mij even bellen als jullie weten wat jullie met eten gaan doen en wanneer? Dan weet ik waar ik zit en of ik het red om mee te eten, is wel gezellig altijd.

Rij ze en ik zie jullie vanavond :W
I'll let you know :Y (als ik het niet vergeet |()
 
mogge :W

@assen-gangers: ik hoop rond half 5 in de auto te stappen. Volgens planning zou ik dan zo rond 7 uur bij jullie moeten zijn (afgezien van files). Wil iemand mij even bellen als jullie weten wat jullie met eten gaan doen en wanneer? Dan weet ik waar ik zit en of ik het red om mee te eten, is wel gezellig altijd.

Rij ze en ik zie jullie vanavond :W
Da's wel erg optimistisch hoor, zonder file. Tot vanavond.

'k zal PM eraan herinneren als hij het vergeet.
 
hallo,



ik zoek iemand in de buurt van Breda,

die voor mij het motorblok kan vervangen van mijn honda cb f2 uit 1979.

Ik heb een ander blok gekocht, ik kan het zelf alleen niet...


ik hoor graag van je,


met groet Arjen
full
 
*O* *O*

Niet vervelend om te horen! Heb je je achterlicht al gemaakt? Die deed het van de week namelijk niet, alleen je remlicht.. (Ik zag je 's avonds bij dat stoplicht staan vanaf mijn balkon)

Nee, maar na 2 circuitdagen (croix + zolder) ben ik blij dat dat het enige is wat er aan mijn fiets mankeert })
 
Hello peoples, :W :W

alles goed, ben echt zeer tevreden over mn nieuwe bandjes en Xenon :}

ik heb nog een vraagje, kan je ergens een motoraanhanger huren, of kan ik hier met iemand iets regelen,
want wil met mn vriendin naar de Ardennen ofzo, maar tis voor haar te lang om achterop te zitten en we zitten dan met de spullen!!

weet anders niet hoe ik daarna naar toe kan met de motor

alvast bedankt

groetjes prince of egypt :W :W
 
Maar weer eens wat leven in dit topic brengen :+


Net terug van een dagje circuiten op Assen :] })
Was een goed dagje :Y . Toch even moeten wennen aan mijn nieuwe circuitfiets. Eerste sessie ging dus niet echt lekker :X Volgende sessies gingen steeds beter.

Op een paar druppels na door de dag hebben we t droog gehouden. Alleen tijdens de pauze en de laatste sessie kwam t nogal hard naar beneden pleuren :N
Euh en t was warm :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan