Breda / Oosterhout en omstreken deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, ik zit idd op de NHTV, op het H gebouw, dus daar staat mijn fiets (met trappers) altijd ;) Maar tijdje geleden wel iemand zien rijden en daarna zien lopen in zijn pak.. Zit op kamers in Breda. Wat doe jij voor opleiding en hoeveelstejaars?

Misschien moet ik me hier even voorstellen :$

Ben Charlotte, 21 jaar en ben helemaal weg van motoren (anders zat ik hier niet)....
Ben bezig met lessen. Wilde eerst pas in februari beginnen, maar ik kon niet wachten. Heb nu 5 lesjes gehad. Les alleen maar op de vrijdagavond en in het weekend in Terneuzen, Zeeland. Daar zit ik dus in het weekend...
In december waarschijnlijk mijn AVB doen... dus hoop komend voorjaar mijn rijbewijs te hebben. Ben helemaal weg van de Yamaha R6! Maar misschien om te beginnen ga ik kijken voor een leuk beginnersfietsje... Ben een student dus moet financieel een beetje opletten.
Als er vragen zijn, hoor ik het graag! :W

H-gebouw... that explains :)
'k vind dat trouwens net zo'n helicopter landingsplaats, met die grote omcirkelde H erop geschilderd :P Ben nu 4e jaars VK en zit meestal in het N-gebouw.

Als je eens iemand ziet rijden die er precies zo uitziet als op m'n avatar, zwaai dan ff!
Binnen loop ik meestal alleen met m'n textielen jas rond te sjouwen, de helm gaat in de beautycase achterop de brommert :+

Maar hoe gaat 't met je rijlessen? Respect dat je in de winter lest... zo leer je waarschijnlijk wel 't meeste. :Y
 
Maar hoe gaat 't met je rijlessen? Respect dat je in de winter lest... zo leer je waarschijnlijk wel 't meeste. :Y

:? heb ik wat gemist????
Tis herfst man... Al die mooie gladde bladeren... :r
Winter is cool/koud -O- :+
En lessen maakt niet uit wanneer je het doet... Het meeste leer je in de regen :X O-)
Succes met lessen in ieder geval

Oja enne mogguh/middag ondertussen Avond :W
 
H-gebouw... that explains :)
'k vind dat trouwens net zo'n helicopter landingsplaats, met die grote omcirkelde H erop geschilderd :P Ben nu 4e jaars VK en zit meestal in het N-gebouw.

Als je eens iemand ziet rijden die er precies zo uitziet als op m'n avatar, zwaai dan ff!
Binnen loop ik meestal alleen met m'n textielen jas rond te sjouwen, de helm gaat in de beautycase achterop de brommert :+

Maar hoe gaat 't met je rijlessen? Respect dat je in de winter lest... zo leer je waarschijnlijk wel 't meeste. :Y
Ja haha, vind ik ook! Ik kom heel af en toe in het N-gebouw... naar kantine of heb er ook wel is les... Dan heb je dit jaar ook afstudeerstage zeker? Als ik je zie rijden, zal ik zeker zwaaien hoor! (denkt ie vast gelijk, was da voor een rare _O- )
Mijn rijlessen gaan wel lekker, zoals ik al zei heb ik nu 5 lessen gehad. Vind zelf wel dat ik het snel oppak. Vind het gewoon super vet en ben enorm gemotiveerd, dus dat scheelt ook wel. Ja, straks in de winter zal het eventjes bikkelen zijn, maar ik heb het er voor over ;) Al een paar keer in de regen gelest, maargoed... zo leer ik het gelijk! Maar leuk, iemand uit Breda *D Ga je vaak stappen? :+
 
Ja haha, vind ik ook! Ik kom heel af en toe in het N-gebouw... naar kantine of heb er ook wel is les... Dan heb je dit jaar ook afstudeerstage zeker? Als ik je zie rijden, zal ik zeker zwaaien hoor! (denkt ie vast gelijk, was da voor een rare _O- )
Mijn rijlessen gaan wel lekker, zoals ik al zei heb ik nu 5 lessen gehad. Vind zelf wel dat ik het snel oppak. Vind het gewoon super vet en ben enorm gemotiveerd, dus dat scheelt ook wel. Ja, straks in de winter zal het eventjes bikkelen zijn, maar ik heb het er voor over ;) Al een paar keer in de regen gelest, maargoed... zo leer ik het gelijk! Maar leuk, iemand uit Breda *D Ga je vaak stappen? :+

Yep, komend jaar afstuderen (als ik m'n best doe O-) ) maar eerst nog een trimestertje colleges!

Kzal je eens op hyves lastig gaan vallen, ouwehoeren we daar wel verder :)
 
Goeiemorgen :W

Over het vliegticket verhaal terug te komen ;)

Toen ik naar Canada ging heb ik het via cheaptickets geboekt. In 5 minuten geregeld.
Het enigste minpuntje was dat we dachten dat het een e-ticket was maar blijkbaar niet :? Maar dat was geen probleem. Had mijn bevestiging uit geprint en mocht gewoon mee *D

Maar wat een naaiers zeg. Apart aangeven of je een koffer meeneemt. Wat willen ze dan. Dat je alleen je tandenborstel meeneemt ofzo..
 
Morguh :W

Heb gelukkig nog nooit gezeik met vliegtickets gehad. Was altijd netjes geregeld... Wij vliegen gewoon met transavia :) wel een keer met ryanair gevlogen maar vond dat echt net zo'n afstandse bus uit 19toen had alleen geen bagage mee dus had geen last van extra koffers boeken :+
 
Als voorbereiding voor het voglende deel heb ik net de OP opgeschoond en alle niet werkende foto's eruit gegooid.
Mocht je dus een foto missen, dat zou kunnen :+
 
Je mag inmiddels Breda wel vervangen voor Raamsdonksveer O-). Pannenkoeken en bier volgen ASAP. Agenda zit een beetje vol tot eind van het jaar |(

@Charlotte: welkom :W
@thug: jammer dat het ding eruit gaat, maar soms is het beter om totaal iets nieuws te doen, alleen al voor je eigen gevoel. Ik hoef hem persoonlijk (nog) niet.
 
Je zit inderdaad met een bepaald verwachtingspatroon. Mijn vrouw boekt regelmatig online en dan werkt het echt anders. Gewoon in één keer. En dat geldt dan ook voor de terugreis.
Misschien toch ook eens bij de consumentenbond aankaarten. Als niemand dit aandraagt, zullen er meer mensen in blijven trappen. Volgens mij is er binnen de consumentenbond een speciale afdeling voor luchtvaartmaatschappijen.
 
Morguh :W

Het mag vandaag een wonder heten dat ik op mijn werk ben aangekomen. O-)

Allereerst is het chaos wanneer ik de A16 op wil bij Prinsenbeek. Moest daar al redelijke rijbaan-acrobatiek uitvoeren om een beetje door de zee van koekblikken te navigeren. Zat toen al bijna op de motorkap van een achterop komend blik. :(

Even later op de A59, net voorbij Made, gaan de auto's voor mijn vol in de ankers voor de file die er staat. Gevolg is dat ik ook in de ankers kon terwijl mijn snelheid niet helemaal aan de lage kant was. Met geblokkeerd achterwiel en wiebelend kontje schiet ik er tussendoor. Ik had al aan beide kanten al 2 auto's gepasseerd eer ik weer 40 reed en mijn tempo kon aanhouden om de rest van de file te doorkruisen. :X Als ik recht achter mijn voorganger had gereden, ipv aan de middellijn, had die mercedes nu een honda kofferbak... (was de waarde van zijn blik alleen maar gestegen O-) )

Dus mijn adrenalineshot heb ik weer gehad voor vandaag, ik mag vanavond mijn beschermengeltje eens goed trakteren en heb verder nog nooit zo wakker op mijn motor gezeten als tijdens de rest van de rit.

Misschien toch maar iets meer mijn snelheid/afstand in de gaten houden... :$ :/
 
Haha, ik zit idd op de NHTV, op het H gebouw, dus daar staat mijn fiets (met trappers) altijd ;) Maar tijdje geleden wel iemand zien rijden en daarna zien lopen in zijn pak.. Zit op kamers in Breda. Wat doe jij voor opleiding en hoeveelstejaars?

Misschien moet ik me hier even voorstellen :$

Ben Charlotte, 21 jaar en ben helemaal weg van motoren (anders zat ik hier niet)....
Ben bezig met lessen. Wilde eerst pas in februari beginnen, maar ik kon niet wachten. Heb nu 5 lesjes gehad. Les alleen maar op de vrijdagavond en in het weekend in Terneuzen, Zeeland. Daar zit ik dus in het weekend...
In december waarschijnlijk mijn AVB doen... dus hoop komend voorjaar mijn rijbewijs te hebben. Ben helemaal weg van de Yamaha R6! Maar misschien om te beginnen ga ik kijken voor een leuk beginnersfietsje... Ben een student dus moet financieel een beetje opletten.
Als er vragen zijn, hoor ik het graag! :W
Welkom :W Tazman heeft nog een R6, maar dan moet je wel meteen het circuit op willen :] :+
 
Owja,

@ Sjoerdt: succes met je vliegmaatschappij! En anders wil ik ook wel vliegen hoor. Moet je wel zelf het vliegtuig regelen en het niet erg vinden dat je piloot geen brevet heeft. :P

@ Lottie: Welkom :W

@ Bastie: Ik mis jou nog in de OP...
 
Laatst bewerkt:
:Y zag je mij nog voorbij schieten? O-) :P
:N heb geen enkele motor gezien vanmorgen, best uitzonderlijk.
Maar ik dacht dat jij later reed dan ik :P

Rij meestal rond 7.25 de A16 op bij Prinsenbeek.
En als t meezit rij ik er voor 7.45 weer af bij Dordt :+
Vanmorgen was dat overigens pas na 8 uur B|
 
:N heb geen enkele motor gezien vanmorgen, best uitzonderlijk.
Maar ik dacht dat jij later reed dan ik :P

Rij meestal rond 7.25 de A16 op bij Prinsenbeek.
En als t meezit rij ik er voor 7.45 weer af bij Dordt :+
Vanmorgen was dat overigens pas na 8 uur B|
Echnie :N. ik was laat vanochtend. Ik reed om 07:30 weg, dus zal ook rond 07:45 / 08:00 bij dordt hebben gereden. Meestal zit ik om 06:15 op de motor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan