Breda / Oosterhout en omstreken deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Nieuw deeltje

Welkom Procati :W Je 900ss ENORM oververzekerd gehad ofzo? :P

Welkom Lottie-r6 :W Zit je in Breda zelf op kamers? Stapstertje? *D
 
Laatst bewerkt:
Even voorstellen dan maar:

Erik, woon in Oosterhout.

1,5 jaar Yamaha Dragstar gereden, eind september een Ducati 900ss gekocht die helaas 2 weken later crashte op de Wilhelminalaan (vaders...).

Van de verzekeringsvergoeding een gele Ducati 749s kunnen kopen en die leen ik noooooooit meer uit ;) !!

Tot onderweg :W

[afbeelding]
:} :} Wat een geweldig mooie motor is dat :} :} !!!
O-)
 
full

Goede keuze zn 749 S *O* *O* :}

:+
 
Laatst bewerkt:
ook weer gevonden :W

welkom lotte :W

en een R6 is een fijne fiets kan je goed mee wheelien weet ik uit ervaring O-) O-)

Foto-38LXMQBZ-G.jpg
 
Gaat rap hier!

@ lottie, heb nog een r6 voor je in de aanbieding een zilver met zwarte uitvoering
alles erop en eraan
Heel vet, maar ik wil pas over 5 maanden a half jaar een motor kopen. -O- Moet nog een beetje sparen. Misschien begin ik ook eerst met een oudere/goedkopere fiets en wordt het daarna de R6... Maar die R6, die komt er hoe dan ook :P Kan er nu alleen nog maar over dromen '(
Of ik krijg hem van de voor Sinterklaas? _O-

*O* Nieuw deeltje

Welkom Procatie :W Je 900ss ENORM oververzekerd gehad ofzo? :P

Welkom Lottie-r6 :W Zit je in Breda zelf op kamers? Stapstertje? *D

Onkert, dat stappen is zeker wel van belang :Y Hoe meer motormuizen in de stad, hoe gezelliger! Lijkt me dan toch.
Ik zit in Breda op kamers, int weekend zit ik in Zeeland... Maar ik ga wel graag is een keertje op stap ja O-) Jij ook waarschijnlijk, anders zou je het niet vragen...
 
*O* Nieuw deeltje

Welkom Procatie :W Je 900ss ENORM oververzekerd gehad ofzo? :P ...

Nou nee, WA.. Maar aangezien het een 2zijdig ongeluk was, kon ik met de TL-waarde + een bèètje bijleggen deze kopen!

Had de SS erg goedkoop bij Van Meel vandaan, en bij dagwaarde is een dealerfiets gewoon erg prijzig. (blijkbaar.. }) )

Nog winterdoorrijders hier of niet? Ik heb hem nu zelf binnen staan, maar als de wegen droog zijn en het is een graad of tien stap ik er nog wel op!

@ Lottie R6: ook welkom hier dus! Als ik het goed begrijp wel een rijbewijs maar nog geen motor? Alles op zn tijd! Mocht je een leuk studio'tje te huur weten in Breda, PB me even ;) !
 
@ Lottie R6: ook welkom hier dus! Als ik het goed begrijp wel een rijbewijs maar nog geen motor? Alles op zn tijd! Mocht je een leuk studio'tje te huur weten in Breda, PB me even ;) !

Fout... Nog geen rijbewijs EN geen motor '(

Wel een pak, helm en motorondergoed, haha! _O- Maargoed, daar heb je dan weinig aan he :P Trek het wel elke keer aan als ik moet lessen.
Op de motorbeurs in Utrecht wil ik kijken voor handschoenen en laarzen, en tegen de tijd dak mijn rijbewijs haal, denk komend voorjaar ga ik kijken voor een motor...

Oh, het moet een studio zijn, zal mijn ogen en oren open houden :) ;)
 
Brrr, ik heb ook in de winter gelest.. toch frisjes! Maar als het meezit heb je dan wel je rijbewijs wanneer het lekker weer is, en zo hoort het!

BTW: volgens hyves kennen wij elkaar via Josine > wout, tjerro èn rianne ;) (geen idee wie dat zijn nee..)
 
Onkert, dat stappen is zeker wel van belang :Y Hoe meer motormuizen in de stad, hoe gezelliger! Lijkt me dan toch.
Ik zit in Breda op kamers, int weekend zit ik in Zeeland... Maar ik ga wel graag is een keertje op stap ja O-) Jij ook waarschijnlijk, anders zou je het niet vragen...

I see *D

Ik zit doordeweek in Rdam op kamers te zitten en ben in het weekend in Breda... :P

@ procati: Opzich geen verkeerde deal dus... ;) Als je je afvraagt waarom Dallie zo enthousiast is... Hij heeft er precies zo 1 _O-
 
Brrr, ik heb ook in de winter gelest.. toch frisjes! Maar als het meezit heb je dan wel je rijbewijs wanneer het lekker weer is, en zo hoort het!

BTW: volgens hyves kennen wij elkaar via Josine > wout, tjerro èn rianne ;) (geen idee wie dat zijn nee..)

Ja die mensen ken ik idd... Maar ook niet zo super... Ik weet niet wat jou hyves is? O-) Staat niet in je profiel... Enne dat in de winter lessen... Ja wilde eerst wachten om pas in februari ofzo te beginnen (had ik toch nog de ervaring om in de winter te rijden maar langzaam zou het dan mooier weer worden), maar ik kon echt niet wachten. Werd helemaal gek! Zat steeds te denken: motor... motorrijden... jaloers op al die motors die ik voorbij zag rijden... Dusja, ben toen maar uiteindelijk begonnen! :] Vind het echt helemaal super! Dat je zo gek kan zijn op zo iets... Damn!

@ Qubus: Ga je dan nooit doordeweeks is stappen in Breda? :( Anders kom jij naar Breda, kom ik is naar Rotterdam, lijkt me ook wel gezellie daar... _O-

Denk dak vanaaf de stad nog maar is induik _O- Morgen toch lekker vrij! *O*
 
@ dgr: Stond jou bike vandaag bij het gebouw van Urban Design voor?

Zag vandaag ook nog een Kawasaki staan bij de NHTV...
Woohoo, meteen gespot! *O*
Hij was opzich ook niet te missen, zo asociaal als ik geparkeerd stond O-)
 
Onkert, dat stappen is zeker wel van belang :Y Hoe meer motormuizen in de stad, hoe gezelliger! Lijkt me dan toch.
Ja, nee, ik zei niet dat stappen niet van belang is, maar dat het voor mijn reactie niet relevant was. :)
Stappen is zeker van belang. Als het feest is bij de NHTV, is het bij ons ook feest.. :X
 
Yep, dichtbij genoeg om mee te kunnen genieten van de feesten. Maar ja, dat weet je wanneer je in de buurt van de NHTV gaat wonen. ;)
Ik woon ook vlakbij de NHTV, maar dan het gebouw in de Archimedesstraat.. En daar zijn nooit echt feestjes :(
 
Ola allen.

Kom je naar Dinges of de Miller...
Daar is het altijd feest :)

Mocht je nog een goede goedkope fiets zoeken lottie dan geef maar een seintje.
Heb van de zomer vast wel iets leuks voor je staan.

Groetjes :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan