Breda / Oosterhout en omstreken deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht even, omdat er nu tegenwoordig eens 75 in plaats van 200 posts per dag gemaakt worden, is het rustig :? er was een tijd, dat we de 75 posts in de week nog niet haalden _O-

Schijnbaar zorgen vrijgezelle studentes voor een boost in topics O-)
 
Morguh :W


@Dallie
hahhahahahhah vacancietijd !!!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O* ben een nachtbraker !

@ Lotte : ben nog erg fit :)
Jij nog niet naar bedje ?
morgen geen spannende dingen te doen ?

(Plus nog een berg berichtjes :P)

Blijf jij eens van de red bull af :+


:^ :W

Was trouwens goed te doen in de sneeuw, niets te klagen :Y
 
Laatst bewerkt:
Shit, had net een heel verhaal getypt... wil je foto uploaden, bestand te groot (terwijl ik de foto al verkleind had, maar had gewoon de verkeerde gepakt.. *zucht*)
Maargoed.... wat ik zei:
Ik heb tegen februari mijn rijbewijs nog niet hoor :N Aangezien ik 20 jan. AVB examen heb en daarna pas begin met lessen voor AVD. Maar misschien is het wel leuk om volgend jaar mee te doen, als dat dan nog is. Het is zowiezo een passie van me, dus dat moet wel goedkomen :Y

Hierbij de foto van je bike :Y *O*
[afbeelding]

Dat is ook weer zo, er komt vast nog wel een motorbeurs, en nog eentje, en nog eentje... Dan heb je ook wat meer tijd om een portfolio vol met stoere motorfoto's te maken :)
Bedankt voor de foto iig! En m'n complimenten voor je fotografie skillz, want door die reflectie is Dallie onder de indruk dat ie in de wax staat. O-)
[me]gaat morgen het weer proberen. [/me]Wegens zijn volledig ijsvrij (met uitzondering bij mijn stage bedrijf, maar die 10 meter loop ik wel :+ ), het vriest maar 1 graad, en morgen is het droog, licht bewolkt. Vanancht geen neerslag volgens mijn grote vriend buienradar. :Y
Respect :}
een din aansluiting ?
een standaard aansluiting dus
Past daar een cd wisselaar op?

ken je dat?
DIN geeft het formaat van de radio aan. http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_7736
De radio sluit je aan met een ISO stekker (gestandaardiseerde stekker zodat je makkelijk van radio kan wisselen)
iso_stekker.jpg


De wisselaar heeft altijd een merkspecifieke aansluiting. Zorg dat ie een radio van hetzelfde merk terugkoopt, dan is de kans groot dat ie de wisselaar kan aansluiten. Van Clarion weet ik het iig zeker.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu opeens dat we al op pagina 99 zitten... 't topic gaat echt als een trein!

Nouja, de spreekwoordelijke trein dan. Want zo hard ging de trein tenslotte niet, afgelopen week :+
 
Laatst bewerkt:
Zo, jaarlijkse veroordelingsgesprek zit er weer op :P

Ik moest af en toe beter eerst even nadenken voordat ik iets roep _O-
Blijkbaar kom ik nogal eens direct over _O-
 
Zo, jaarlijkse veroordelingsgesprek zit er weer op :P

Ik moest af en toe beter eerst even nadenken voordat ik iets roep _O-
Blijkbaar kom ik nogal eens direct over _O-
Morgen laatste dag hier in Gorinchem. Dus ik krijg nog wel een 'debriefing' maar wat ze daar zeggen zal me worst wezen...

Afscheidskado's van collega's zijn binnen :+
 
Ach december gaat ook altijd over de centen he :P

En t is me gelukt om zonder enige voorbereiding van mn gesprek :X meer te krijgen dan de chef op zijn lijstje had staan O-) *O*
Natuurtalent :P

Had ik met mn stage }), auto van de zaak incl tankpas en nog een leuke vergoeding per maand ook O-)
 
Eh, nee, want jij had nog een ander lijntje openstaan zei je |(

Over 2 weken nieuwe ronde, nieuwe kansen :Y

Daarna riep ik heel enthousiast: BESTELLEN.

Maar over 2 weken is nog sneller dan Roukema Parts. Die bestellen pas eind januari op zijn vroegst en Go Parts zou 3 maanden geleden bestellen (toen ik de helm kocht), maar die laat nu afweten. B| B| Wel een helm verkopen, maar geen vizier B| B|
 
Veroordelingsgesprekken... daar doen we hier niet aan. Ik vroeg nog aan mijn baas: "ik hoop, dat je dan nog tevreden met me bent..." Zijn antwoord: "ik praat toch nog met je? ;) "
 
Veroordelingsgesprekken... daar doen we hier niet aan. Ik vroeg nog aan mijn baas: "ik hoop, dat je dan nog tevreden met me bent..." Zijn antwoord: "ik praat toch nog met je? ;) "
ach bij ons (iig bij mij) is het ook maar een formaliteit. Zoals t hoort heb ik echt niets nieuws gehoord. Mijn baas weet inmiddels wel dat ik binnen loop als me iets niet bevalt :X En daarvoor wacht ik echt niet tot een formeel gesprek :P
En zo zou t ook moeten zijn als je een beetje normale relatie met je baas hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan