Breda / Oosterhout en omstreken DEEL 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguh :W

@filmpjes van Rinus: _O- die kerel heeft echt net een bekend syndroom gemist..

@Dallie: Ze zeggen dat ik nu 22 lentes jong ben O-)
 
:Z :W

@ taz doe jij de volgende maar want tegen de tijd dat ik thuis ben vandaag is het volgende topic al weer halverwege denk ik _O-
 
rij ik gisteren nacht naar huis toen rond een uurtje of 1, zie ik daar iemand lopen langs de snelweg. Ik denk zal wel een lifter zijn ofzo. Dus ik stop netjes draai me raampje naar beneden en vraag:
ik "Moet je lopen?
hij "ja B| "
ik " ow das jammer anders had ik je een lift gegeven"



:P
 
Zijn nog maar 44 berichten na de mijne :+
Hebben we een topic volgelult in 24 dagen _O-




(we lijken wel [onzichtbaarvoorvrouwelijketopicleden]Vrouwen [/onzichtbaarvoorvrouwelijketopicleden]) :+
 
Laatst bewerkt:
rij ik gisteren nacht naar huis toen rond een uurtje of 1, zie ik daar iemand lopen langs de snelweg. Ik denk zal wel een lifter zijn ofzo. Dus ik stop netjes draai me raampje naar beneden en vraag:
ik "Moet je lopen?
hij "ja B| "
ik " ow das jammer anders had ik je een lift gegeven"



:P
_O- :}
 
rij ik gisteren nacht naar huis toen rond een uurtje of 1, zie ik daar iemand lopen langs de snelweg. Ik denk zal wel een lifter zijn ofzo. Dus ik stop netjes draai me raampje naar beneden en vraag:
ik "Moet je lopen?
hij "ja B| "
ik " ow das jammer anders had ik je een lift gegeven"



:P
_O- _O- _O- *O* :} _O-
 
Zaterdag kijker voor mn R6 *O* Als ie m bevalt neemt ie m gelijk mee :P

En er is nog een tweede die volgende week wil komen kijken *O*

Morgen maar eens ff kijken of mn accu nog niet plat is :X
Check dan ook je dodemansknop B|

Maar hopelijk krijg je je brik R6 verkocht *O* :+
 
Maar idd, de R6 gaat eruit. Reden is heel simpel, en het zal vast aan mij liggen, maar ik kan niet wennen aan de manier van rijden op een 600. Heb er teveel moeite mee om continu op toeren te rijden, zeker bij het uitkomen van bochten en da's op een circuit toch wel redelijk belangrijk _O- (ook al rij ik met mijn R1 ook hogere toeren dan gemiddeld, bij de R6 lukt t me niet).
Je bent gewoon lui :+ Meneer wil gewoon niet terug hoeven schakelen en het koppel van een R1 gebruiken om de bocht toch wel door te komen :+
 
Anders kom je toch ff meehelpen aanduwen :+
Schei uit over dodemansknoppen en aanduwen...... Heb al welleens een idioot moeten aanduwen in stampersgat omdat die knuppel z´n knopje af had staan en maar gek vinden dattie niet start.

Zal geen namen noemen maar hij zit hier bij breda topic, komt uit prinsenbeek, heeft zijn motor niet getrasht, woont niet in een bed and breakfast, rijd niet op een SV..en taz komt er regelt door de straat B|
 
Schei uit over dodemansknoppen en aanduwen...... Heb al welleens een idioot moeten aanduwen in stampersgat omdat die knuppel z´n knopje af had staan en maar gek vinden dattie niet start.

Zal geen namen noemen maar hij zit hier bij breda topic, komt uit prinsenbeek, heeft zijn motor niet getrasht, woont niet in een bed and breakfast, rijd niet op een SV..en taz komt er regelt door de straat B|
moeilijk moeilijk moeilijk :P
 
Schei uit over dodemansknoppen en aanduwen...... Heb al welleens een idioot moeten aanduwen in stampersgat omdat die knuppel z´n knopje af had staan en maar gek vinden dattie niet start.

Zal geen namen noemen maar hij zit hier bij breda topic, komt uit prinsenbeek, heeft zijn motor niet getrasht, woont niet in een bed and breakfast, rijd niet op een SV..en taz komt er regelt door de straat B|
Klinkt toch verdacht veel als Taz zelf hoor :+
 
Jij zit ook echt in je vriendelijke bui vanmorgen he :P

Maar idd, ik heb nooit ontkend dat ik lui ben :X
Het weekend komt dichterbij dus dan komt het beest in me naar boven _O-

Vorig weekend hier een kroegentocht gedaan en ik heb zowaar weer alcohol gedronken :Y Mmm, cocktails :9

Ik ben van een RS 250 afgekomen, das niks voor schakelluie mensen, dus ik ben niet anders gewend :+
 
Het weekend komt dichterbij dus dan komt het beest in me naar boven _O-

Vorig weekend hier een kroegentocht gedaan en ik heb zowaar weer alcohol gedronken :Y Mmm, cocktails :9

Ik ben van een RS 250 afgekomen, das niks voor schakelluie mensen, dus ik ben niet anders gewend :+
In nederland krijgen we je niet aan de drank, zit ie in Frankfurt en begint ie ineens te zuipen :X
 
In nederland krijgen we je niet aan de drank, zit ie in Frankfurt en begint ie ineens te zuipen :X
Ik heb 2 weken geleden nog een shot Goldstrike op in Nederland :X Gadverdegadverdegadverdegadverdegadver...voelde 'm wel meteen hangen :X

En zuipen doe ik niet, vind alcohol nog steeds niet lekker, maar af en toe moet kunnen :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan