Breda/Oosterhout en Omstreken deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger veel geluisterd toen ik nog wheelies deed op mijn runner door de stad in breda.
Waarna ik met mijn quad frontaal op een bus klapte op de fellenoordstraat, toen ging het knoppie om.
Nu hbo opgeleid, tadaaa :P

Uit nieuwsgierigheid, hoe lang is dat geleden?
 
Zere knie en heup.
Blade heeft een defecte remhendel en rempomp.

Maar die heb ik al geregeld voor hem :)

Komt wel weer goed.

Vast wel, fijn dat de schade bij beide meevalt.. Zag 'm laatst nog lopen hier in de straat,
hij was een tv aan het sjouwen.
 
Wat houdt dat in?
Motorport paasdag?
Rondkijken bij een veel te dure motorwinkel die continue het verkoop topic van motorforum volspamt met prijzen die nergens op slaan?

Wauw!
Lijkt me ge-wel-dig
 
motoport is ook niet echt mijn winkel.
Idd veel te duur, maar het samenkomen met gelijkgestemden is altijd leuk.
Bakkie koffie en een beetje motorfietsen/rijders kijken :) .
Voor de kleine dingen ga ik daar wel eens kijken, maar een fiets kopen of reparaties zal ik daar zeker niet doen.
Ze zijn gewoon te duur voor mijn portemeniks, ligt niet aan hun dus.
Maar wellicht dat ik langswaai op de brommer :)
 
Er zit een McDonalds vlak bij :+

Bij MC Rijen heb je ook altijd zon weekend, en ik snap je punten. Maar desalniettemin als het lekker weer is is het wel gezellig.

heb 2 jaar geleden de hele middag met een groep gasten zitten lullen over motoren daar in het zonneke :]

( en ja als de zon schijnt kun je idd beter gaan rijden dan ouwehoeren O-) )
 
http://www.omroepbrabant.nl/?news/168264992/Quadrijder+gewond+na+botsing+met+geparkeerde+bus+in+Breda.aspx

Daar ligt dave op de grond met een nekbeschermer om op een plankie klaar om naar het ziekenhuis afgevoerd te worden

Had al zo'n vermoeden dat je dit ongeluk bedoelde. Woon vlakbij de Fellenoordstraat, kan mij dit nog wel herinneren.
Jij reed in die tijd vaker door het centrum met dat ding?
 
Had al zo'n vermoeden dat je dit ongeluk bedoelde. Woon vlakbij de Fellenoordstraat, kan mij dit nog wel herinneren.
Jij reed in die tijd vaker door het centrum met dat ding?
Jup!
En anderhalve maand later zat ik op een nieuwe quad met de arm nog in het gips... ik leer niet gemakkelijk.
Echter rij ik sinds dien wel een stuk rustiger.
Nu rij ik dagelijks door het centrum met alle andere vervoersmiddelen
 
Rustig aan jonge man.
Maar wat is die paas dag?
Samen bakkie koffie drinken?
Zo ja wil ik wel even komen, de vriendin uit madrid is er dan ook, zodoende


Ik ben van plan wel even de motor uit te laten en daar ook even neer te strijken, ik heb de nasleep van jou ongeluk ook nog gezien, ik woon dr om de hoek, zag er toen niet best uit!
 
Ik ben van plan wel even de motor uit te laten en daar ook even neer te strijken, ik heb de nasleep van jou ongeluk ook nog gezien, ik woon dr om de hoek, zag er toen niet best uit!
Al met al goed afgelopen.
Had altijd een helm op behalve toen, als ik die bus goed had geraakt zat ik hier nu niet.
gebroken sleutelbeen, gat in het hoofdje en vellen huid van de weg af plukken, verder goed herstelt behalve een lelijk uitstekend bot in mijn shirt en 2 littekens op mijn heup.
Alles uiteindelijk goed gekomen!
 
Jup!
En anderhalve maand later zat ik op een nieuwe quad met de arm nog in het gips... ik leer niet gemakkelijk.
Echter rij ik sinds dien wel een stuk rustiger.
Nu rij ik dagelijks door het centrum met alle andere vervoersmiddelen

(Mede) Dankzij jou heb ik een teringhekel gekregen aan die dingen.
Het was vorige zomer niet leuk om mijn ramen open te zetten.
Je zou eens moeten weten hoe hard die herrie hier binnen komt,
het galmt zo lekker tussen de huizen door. Dusse, bedankt he!
 
Hoe oud ben je 98?
Nee even serieus, jammer genoeg zal je altijd herrie hebben als je in het centrum woont.
Is het niet van motoren dan zijn het wel quad of scootertjes of een politiehelikopter.
Dat soort mensen heb ik inmiddels een teringhekel aan die over elk geluidje zeuren.
Vat me niet verkeerd op, mensen moeten uiteraard normaal rijden door kleine straatjes en de stad, maar zeurpieten moeten bijvoorbeeld in chaam of gilze gaan wonen, lekker rustig geen mens te bekennen. In het centrum is er geluid en dat zal altijd zo blijven.
In woon zelf in princehage en heb nergens last van en als er eens een quad of motor hier door de straat rijdt kijk ik snel uit mijn raam om te zien of het een mooi vervoersmiddel is.

Tsja, verschillende soorten mensen moeten er zijn.

Enfin, trek het je niet aan. Bij de jeugd is het meestal zo, hoe meer je klaagt en of politie belt hoe meer ze door jouw straat komen zeilen.

Ik heb hier een keer een aanvaring gehad met een "zeurpiet" die vond het nodig om in mijn straat een prullenbak voor mijn brommerttje te gooien waardoor ik vervolgens viel. En ik reed maar 25 km/u. Vervolgens moest hij zich melden op het politiebureau en kon een nieuwe brommer betalen plus emotionele schade betalen.

Wie is er dan stom bezig....

Op het eerste gezicht ben je een schat van een meid bien, houdt het zo en houdt alle mede rijders tevriend. Of het nou een quadrijder, motorrijder of scooterrijder is, tenslotte hebben we allemaal bijna dezelfde hobby en dat is rijden.
Amen!
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud ben je 98?
Nee even serieus, jammer genoeg zal je altijd herrie hebben als je in het centrum woont.
Is het niet van motoren dan zijn het wel quad of scootertjes of een politiehelikopter.
Dat soort mensen heb ik inmiddels een teringhekel aan die over elk geluidje zeuren.
Vat me niet verkeerd op, mensen moeten uiteraard normaal rijden door kleine straatjes en de stad, maar zeurpieten moeten bijvoorbeeld in chaam of gilze gaan wonen, lekker rustig geen mens te bekennen. In het centrum is er geluid en dat zal altijd zo blijven.
In woon zelf in princehage en heb nergens last van en als er eens een quad of motor hier door de straat rijdt kijk ik snel uit mijn raam om te zien of het een mooi vervoersmiddel is.

Tsja, verschillende soorten mensen moeten er zijn.

Enfin, trek het je niet aan. Bij de jeugd is het meestal zo, hoe meer je klaagt en of politie belt hoe meer ze door jouw straat komen zeilen.

Ik heb hier een keer een aanvaring gehad met een "zeurpiet" die vond het nodig om in mijn straat een prullenbak voor mijn brommerttje te gooien waardoor ik vervolgens viel. En ik reed maar 25 km/u. Vervolgens moest hij zich melden op het politiebureau en kon een nieuwe brommer betalen plus emotionele schade betalen.

Wie is er dan stom bezig....

Op het eerste gezicht ben je een schat van een kerel bien, houdt het zo en houdt alle mede rijders tevriend. Of het nou een quadrijder, motorrijder of scooterrijder is, tenslotte hebben we allemaal bijna dezelfde hobby en dat is rijden.
Amen!


Kerel :? Nogmaals bedankt he.. Vorige keer dat ik keek was ik toch echt een meisje..
Ja, je hebt altijd herrie als je in de stad woont. Helaas woon ik dan ook niet vrijwillig in de stad, en zou er het liefst ook zo snel mogelijk weg willen. Maar soms is willen niet kunnen.
En je hebt het over normaal rijden. Die quad (geen idee of jij het was of een ander) reed niet normaal. Het is hier een 30 km zone, en daar zat hij ruim boven. En zeiken over elk geluidje? Die vent reed een uur (!) lang rondjes in de straat, vol gas. Kun je je er misschien iets bij voorstellen hoe dat klinkt?
Gelukkig ben ik niet zo bijzonder sociaal aangelegd dus kan ik er niet wakker van liggen als ik geen vriendjes maak met motor/quad/scooter(?) rijders.
Amen!
 
Laten we deze oneindige discussie stoppen.
We zijn het eens over het feit dat er in de stad rustig en normaal moet worden gereden, jammer genoeg is niet iedereen zo aangelegd.
En sorry van het misverstand ovre male of female. Vanaf nu weet ik het.
Maar bien, als je niet vriendjes wilt worden met motorrijders zoals ik citeer, wat doe je dan op een gezellig forum als dit? Geen vijanden opbouwen neem ik aan toch?

Ik denk dat als het zomer is dat we eens gezellig met het hele breda en omstreken topic een rondje moeten rijden en een koude cola moeten gaan drinken.

Op die manier weet je een beetje wie wie is.

Klinkt dat als een leuk plan?
 
aangepast.
Ik ga in een hoekje huilen...
Alsnog denk ik dat mijn message to the world duidelijk is :]

Doe dat.
En ik denk dat je ook heel goed begrijpt wat ik bedoel.
Gelukkig is dit geen quad-forum, dus terug naar het motorrijden.
Als het er ooit nog weer voor wordt..
 
Laten we deze oneindige discussie stoppen.
We zijn het eens over het feit dat er in de stad rustig en normaal moet worden gereden, jammer genoeg is niet iedereen zo aangelegd.
En sorry van het misverstand ovre male of female. Vanaf nu weet ik het.
Maar bien, als je niet vriendjes wilt worden met motorrijders zoals ik citeer, wat doe je dan op een gezellig forum als dit? Geen vijanden opbouwen neem ik aan toch?Ik denk dat als het zomer is dat we eens gezellig met het hele breda en omstreken topic een rondje moeten rijden en een koude cola moeten gaan drinken.

Op die manier weet je een beetje wie wie is.

Klinkt dat als een leuk plan?

Ik denk dat wij een andere definitie van 'vrienden' hebben. Gezellig kletsen met mensen op een forum, waarvan ik de meeste ondertussen al wel een keer heb gezien, beschouw ik niet als vrienden of vriendschap. Neemt niet weg dat een keer samen rijden of wat drinken niet gezellig kan zijn.
Maar wat ik meer bedoelde met die reactie, is dat ik liever eerlijk ben en mijn mening geef aan mensen, dan mijzelf inhouden om 'de lieve vrede' te bewaren. En dan maakt het niets uit of je motor rijdt of niet.
 
Ik behoud dus nu de goede vrede en reageer niet meer.
Discussie afgesloten en beindigd.

Maar ben ik de enigste die vandaag een rondje heeft gedaan?
 
Maar ff iets heel anders..
Volgens miij is dit deeltje al weer bijna vol.
Wie gaat er een nieuwe maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan