Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
En mijn motorrijles is afgezegt ivm regen. Herinner mij eraan om mijn instructeur daarvoor geen watje te noemen.. vinden ze niet leuk.. O-)
 
Wees blij, ik heb heel veel in de regen gelest bij Peter en daar wordt hij niet vrolijk van ;)
En noodstop oefenen in de regen is toch altijd wat minder prettig. Er zit wel ABS op, maar het wordt nooit leuk.
 
Ja okay, maar ik denk dat in de realiteit het weer niet mooi gaat worden alleen omdat je mogelijk een noodstop moet maken :p
 
Dat is ook zo, maar altijd lessen in de regen is wel bagger. Ik had alleen droog weer op beide examens.

En jij hebt wel een helm op, maar Peter niet natuurlijk. En die moet niet drie dagen ziek zijn van 1 dagje lessen, want dan moet hij nog veel meer gaan schuiven. Dus ik snap 'm wel, hoe vervelend het ook is voor jou. Maar, goed nieuws: na het weekend zou het echte lenteweer moeten gaan worden. Dus dan heb je wel veel minder kans op een geannuleerde les.
 
True that, ben ook niet boos op hem hoor. Is gewoon balen als het afgezegt word pas als je daar aankomt. Maargoed, morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. Kijken of we het dan wel.. iets droger houden.
 
Ow, dat is wel balen ja.
Bij mij is het wel een keer afgezegd vanwege ziekte, maar altijd de dag van tevoren.

Hopen dat het morgen beter is inderdaad!
 
Heb er geen verstand van dus blijf er liever met mn klauwen vanaf. Ga ik niet lopen prutsen met het risico het erger te maken. Als ik nou een wrak zou hebben van een 100 euro was het misschien een ander verhaal.lijkt me leuk om het allemaal te leren, maar ga ik niet op mn goede spul experimenteren waar ik van afhankelijk ben
 
Waneer is die McD Meeting nou? Ik zou komend Weekend iets regelen! Dan is het prachtig weer. Waarschijnlijk met de Tilburg groep wat rondjes rijden :-)
 
Weet niet, er is nog geen datum geprikt.
Komend weekend kan ik ieder geval nog niet rijden, motor staat nog zonder wielen dan.
Het is wel prachtig weer inderdaad... ;(
 
Laatst bewerkt:
Heb er geen verstand van dus blijf er liever met mn klauwen vanaf. Ga ik niet lopen prutsen met het risico het erger te maken. Als ik nou een wrak zou hebben van een 100 euro was het misschien een ander verhaal.lijkt me leuk om het allemaal te leren, maar ga ik niet op mn goede spul experimenteren waar ik van afhankelijk ben

Als je hulp nodig hebt, you know where to Find me! *O*
Ben ook wel weer is in voor een ritje :9~
 
Eerste beelden van basman vandaag weer vrijgegeven :
194466.jpg
.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet, er is nog geen datum geprikt.
Komend weekend kan ik ieder geval nog niet rijden, motor staat nog zonder wielen dan.
Het is wel prachtig weer inderdaad... ;(

hier hetzelfde probleem, nog losse wielen en kettingset die er eerst op moeten..

weekend erna dan maar hopen op goed weer ? :) :Y
 
hier hetzelfde probleem, nog losse wielen en kettingset die er eerst op moeten..

weekend erna dan maar hopen op goed weer ? :) :Y

Weet niet of ik dat ga redden. Maar er komen vast nog wel meer meetings/ritjes dit seizoen. Gewoon lekker gaan rijden als het lekker weer is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan