Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon vlakbij Made (Oud-Drimmelen). Ga regelmatig een uurtje rijden 's avonds. Meestal redelijk spontaan, maar zal het hier posten als ik ga.
 
Ik ben ook weer wat actiever met het motorrijden. Na een verbouwing (bijna klaar) eindelijk weer tijd.

Na bijna 10 jaar Suzuki GSXR 750 k5 gereden te hebben, nu de stap gemaakt naar een MT09 uit 2021. Wat een feest!
De vrouw rijdt op een MT07 uit 2019.

Voorheen woonachtig in Raamsdonksveer, verhuisd naar Made.

Wellicht leuk om eens samen te rijden een dezer dagen!
Morgen in de ochtend wil ik mijn nieuwe voorband inrijden. Ik vertrek vanuit Breda haagsebeemden. Uurtje of 10 kan ik tot ik zeg 13u dan is het wel genoeg warm dacht ik zo.
 
Mt 09 is über ,ook nog voor gekeken.heb toch de keus gemaakt om een street triple 765 r te kopen .
Lekker machientje om de bochten in oosterhout rond te tuffen ...
 
Komende dagen beetje te warm om te rijden ben ik bang 😬. ‘s Ochtends op tijd naar de sportschool en vervolgens op ‘t balkon.
 
Helaas morgenochtend gewoon werken..
En laatste weekje van de vrouw haar zwangerschap! Dus moet een beetje in de buurt blijven.. voor de zekerheid :p
Herkenbaar!
Bij de eerste beviel ze een week te vroeg. De dag voor de geboorte was ik nog op de motor naar Zeeland geweest de hele dag. Blij dat ik thuis was toen het begon. Succes met de laatste loodjes, balen van het warme weer.
 
Dan wil ik graag een x met je mee als je samen wilt rijden. Heb vaak niet een hele dag de tijd, maar een paar uur sturen is altijd 👍
Heb er wel oren naar , maar meestal komt een stukske rijden bij mij plotseling op als ik ff tijd en zin heb , en dan is dat bij de andere partij meestal niet het geval . Pak hem ook meestal op de momenten die het me dan uitkomt.
Weet niet of een ander mijn manier van rijden wel aanstaat , want pak 60% op en afrit bochten mee in me ritjes.
Rijd nu soms met me zoon die heeft een ninja 650 op A2 .
Met een paar maten soms , maar meestal gewoon alleen . Vind dit heerlijk.
Op afspraak motorrijden doe ik met me TT groep naar SBK ,BSB en deTT onderweg naar assen .
Kom ik alleen 1 leuk fatsoenlijk bochtje tegen bij knooppunt Hoogeveen 😎( idd das weinig)
 
Morgen in de ochtend wil ik mijn nieuwe voorband inrijden. Ik vertrek vanuit Breda haagsebeemden. Uurtje of 10 kan ik tot ik zeg 13u dan is het wel genoeg warm dacht ik zo.
Helaas druk aan het werk vandaag! Jammer, volgende keer beter!

Net lekker vanuit werk (Zwijndrecht) naar huis gereden via Moerdijk, Lage Zwaluwe, Hooge Zwaluwe en daarna einde in Made.
Vandaag weer op de motor naar werk, het was lekker fris en straks wordt het wel zweten, maar daarna lekker t pak uit en een koude rakker pakken 8-).
Mt 09 is über ,ook nog voor gekeken.heb toch de keus gemaakt om een street triple 765 r te kopen .
Lekker machientje om de bochten in oosterhout rond te tuffen ...

Ja dat snap ik zeker, de 3-cil is gewoon wel echt een heerlijke krachtbron, voorheen altijd 4-cils gereden, maar dat janken ben ik beu geraakt. De thrill krijg je pas bij de 8-9000 toeren en die is bij de MT09 wel een heel stuk vroeger. Rijdt echt enorm lekker!

We houden wel contact hier.
 
Vanaf oosterhout , made binnendoor naar Willemstad is ook een leuke route .lekker over de dijken heen banjeren.

Toevallig heb ik die andersom gereden gisteren! Blijft leuk inderdaad.
Zwijndrecht - Heerjansdam - Barendrecht en dan stuk snelweg op de A29 tot Willemstad en vanaf daar lekker binnendoor naar huis gereden. Prima vertoeven ondanks de temperaturen.

Inmiddels in 2 weken al bijna 1000km op de MT gezet, wat een genot terug gekregen met het rijden.
Morgen komen de TomTom houder en de houders voor zijtassen erop. Verder tussendoor nog wat goodies die erop komen oa bar end spiegels.
Later deze maand hopelijk de SC Project uitlaat en uiteindelijk nog even afstellen.
 
Vandaag ook de motor even meegenomen naar het werk!
In de ochtend heen was lekker.. vanmiddag terug was wel goed warrum!! Haha
 
Toevallig heb ik die andersom gereden gisteren! Blijft leuk inderdaad.
Zwijndrecht - Heerjansdam - Barendrecht en dan stuk snelweg op de A29 tot Willemstad en vanaf daar lekker binnendoor naar huis gereden. Prima vertoeven ondanks de temperaturen.

Inmiddels in 2 weken al bijna 1000km op de MT gezet, wat een genot terug gekregen met het rijden.
Morgen komen de TomTom houder en de houders voor zijtassen erop. Verder tussendoor nog wat goodies die erop komen oa bar end spiegels.
Later deze maand hopelijk de SC Project uitlaat en uiteindelijk nog even afstellen.
Ik krijg volgende week de dominator binnen.
Ben benieuwd met een 3 cilinder.
 
Ik krijg volgende week de dominator binnen.
Ben benieuwd met een 3 cilinder.

Dominator, die ga je wel goed horen :X.
Met de middendemper erin of gewoon open? Want zonder midden demper is hij wel erg luid heb ik begrepen.

Ik heb ervoor gekozen wel voor EURO5 norm te gaan (ondanks dat het wel wat minder bruut klinkt natuurlijk)
Dus het is deze geworden, qua looks vind ik het ook de mooiste die voor de MT09 2021/2022 te verkrijgen is.
Wel laat ik de katalysator er tussen uit voor iets meer geluid
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-08-05 at 3.38.02 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-05 at 3.38.02 PM.jpeg
    124,5 KB · Weergaven: 8
Volgende week voor een terugroepactie naar de dealer; helaas maar een klein stukje :+; als ‘t lekker weer is met een omweg naar huis :Y.
 
Hier een update van mijn Yamaha, gisteravond voor het eerst in 5 jaar een rondje gereden:

 
Dominator, die ga je wel goed horen :X.
Met de middendemper erin of gewoon open? Want zonder midden demper is hij wel erg luid heb ik begrepen.

Ik heb ervoor gekozen wel voor EURO5 norm te gaan (ondanks dat het wel wat minder bruut klinkt natuurlijk)
Dus het is deze geworden, qua looks vind ik het ook de mooiste die voor de MT09 2021/2022 te verkrijgen is.
Wel laat ik de katalysator er tussen uit voor iets meer geluid
Klopt, heb de db killer erin gelaten,zonder is het niet te doen en merk ook dat de koppel minder is war ner de 3 cil. , leuk maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan