Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, heb de db killer erin gelaten,zonder is het niet te doen en merk ook dat de koppel minder is war ner de 3 cil. , leuk maakt.
Ik heb hem nu zonder DB killer.
Vind het qua herrie nog wel meevallen.

Merk wel een klein dipje bij volgas wegtrekken.. dus misschien nog wel even proberen met DB killer erin om te kijken of dat verschil maakt.
 
Jammer dat het weer komende zondag zo bagger wordt, staan 2 leuke dingen gepland, motorfest route vanuit breda en een sponsorrit vanuit motor centrum rijen. Zat te twijfelen maar denk dat het maar geen van beide wordt
 
Tja , een tocht rijden in de regen is niet alles .
Ooit 1 keer met meegedaan , motortoertocht voor het goede doel .
Maar er zitten weinig motorsport liefhebbers tussen naar mijn idee.
Al voor de zoveelste keer organiseren ze een motortocht als de motor GP die dag op TV komt .
Dan mis je live het hooftgeregd, dat gaat mij niet gebeuren .
 
Goedenavond!

Ik kom hier eens kijken op dit forum onderdeel! Kom zelf uit oosterhout en heb een Triumph Bonneville T120 Black Edition.
Als er ritjes zijn of iemand een keer zin heeft om te rijden dan is dat altijd leuk!

Groetjes!
 

Bijlagen

  • DF1AB602-7934-49BF-8657-B77BD59BE8D4.jpeg
    DF1AB602-7934-49BF-8657-B77BD59BE8D4.jpeg
    395,9 KB · Weergaven: 25
Vandaag de najaarsrit van Mofra meegereden; hoewel niet alle weggetjes supersportgeschikt waren, was het een mooieroute; en het was fantastisch motorweer :Y.
 
Misschien morgen maar even een rondje gaan rijden :D Afgelopen week was het prachtig weer maar de oprit werd bestraat dus kon niet met de motor eruit…
 
Goedenavond!

Ik kom hier eens kijken op dit forum onderdeel! Kom zelf uit oosterhout en heb een Triumph Bonneville T120 Black Edition.
Als er ritjes zijn of iemand een keer zin heeft om te rijden dan is dat altijd leuk!

Groetjes!
Welkom vanuit oosterhout, nog een triump rijder :-)
 
Goedenavond!

Ik kom hier eens kijken op dit forum onderdeel! Kom zelf uit oosterhout en heb een Triumph Bonneville T120 Black Edition.
Als er ritjes zijn of iemand een keer zin heeft om te rijden dan is dat altijd leuk!

Groetjes!
Welkom! Hier ook Oosterhout.
Vandaag de najaarsrit van Mofra meegereden; hoewel niet alle weggetjes supersportgeschikt waren, was het een mooieroute; en het was fantastisch motorweer :Y.
Leuk. Is er ergens en lijst of nieuwsbrief waar je je hiervoor kan aanmelden?
 
Dit topic nooit echt bekeken, ook al 44 jaar (sinds geboorte) woonachtig in Oosterhout en sinds 98 aan het rondrijden op diverse motoren. Afgelopen weekend voor het eerst in mijn leven een geheel nieuwe besteld :)
 
Kawasaki Versys 650, 2023 versie in de kleur Metalic smoke gold.
De DL 1000 gaat er na er 103.000 hobbymatige kilometers zelf mee gereden te hebben uit. Op een gegeven moment is het een keer tijd voor wat nieuws :)

dag06_DSC0086.jpg
 
Hi MFers! Afgelopen week mijn motorrijbewijs gehaald en ik verwacht komende maand mijn eerste motor te kopen, wordt een MT07 of Z650. Ik vroeg me af of er Oosterhouters zijn die een garagebox gebruiken voor hun motor en nog wat space overhebben. Ik zoek nog een plek om die van mij te plaatsen (uiteraard tegen reeele vergoeding per maand).

Kijk er naar uit om te gaan rijden en een dagrit mee te gaan. Grt Sjors
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
Welkom! Ben benieuwd naar wat je gaat kopen.
Woon zelf niet in Oosterhout, dus bij mij stallen is niet handig voor je.
 
Nogal wat Oosterhouters hier lees ik. Ikzelf woon er ook en rijd een Xr600 uit '87, een cb1300 uit '03 en een cbr1000f uit '90. Ik zal hier eens vaker kijken, met het oog op eens een ritje mee te doen misschien.
 
Lol, niet morgen? 😬😄
De temperatuur is niet eens zo verkeerd en de pekel is aardig weggespoeld, maar ik wacht toch nog een paar maanden. Op de een of andere manier ‘klopt’ het niet om in deze maanden te rijden; best raar eigenlijk :/.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rs72
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan