Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi om te horen en te lezen dat er meer als een ton mee wordt gereden hier en daar .
Zou mooi zijn dat je je dan ook gelijk opgeeft in de rubriek maratonmotor in het blad moto73 .
Prachtig blad om te lezen
 
Hallo allemaal, Nieuw hier en ik meld mij vanuit Oosterhout. Zoals in het voorstel topic al geschreven, na 6 jaar niet motorrijden, vorige week weer een Ducati gekocht. Kan niet wachten tot ik hem krijg en het zonnetje weer gaat stralen. Wie weet komen we elkaar wel eens tegen op
 
Hallo allemaal, Nieuw hier en ik meld mij vanuit Oosterhout. Zoals in het voorstel topic al geschreven, na 6 jaar niet motorrijden, vorige week weer een Ducati gekocht. Kan niet wachten tot ik hem krijg en het zonnetje weer gaat stralen. Wie weet komen we elkaar wel eens tegen op straat!
Richting Waalwijk over de dijken is een leuk ritje vanuit oosterhout .
 
Welke dijken bedoel je precies? Via Raamsdonksveer en Raamsdonk de polder? Of meer Sgravenmoer? Beiden niet echt dijken maar meer polderwegen toch?
Ik ga altijd achter Waspik het water over, en dan richting Waalwijk en Wijk en Aalburg, vervolgens kun je langs het water richting Ammerzoden rijden; best een leuk stukje.
 
We hebben dus al een voorrijder ;)
Nu nog een datum?

Ik heb nog een maandje nodig om te ontdooien en wat modificaties en dan hopelijk een paar mooie dagen in maart waarop het al lekker rijden is.
 
We hebben dus al een voorrijder ;)
Nu nog een datum?

Ik heb nog een maandje nodig om te ontdooien en wat modificaties en dan hopelijk een paar mooie dagen in maart waarop het al lekker rijden is.
Ik moet straks eerst m’n brommer nog inrijden :/.
 
Laten we wel wezen, afgelopen jaren veel nieuwkomers hier welkom geheten, ieder jaar plannen gemaakt voor een ritje, maar vaak is het zo lastminute dat ik het niet op tijd zie of dat het niet uitkomt. Zoveel ritjes zijn er trouwens niet geweest

Ik hoop echt dat ik dit jaar weer eens wat nieuwe mensen kan leren kennen, laatste MF Breda ritje is 6 jaar geleden.
Alleen @basman180 twee maanden geleden na die 6 jaar weer eens gezien.

En @DeWALT-Buell natuurlijk, die zie en spreek ik vaker. Laatste MF-rit waar ik bij was, maakte je nog een sprongetje met de 1125 vanuit de berm terug de weg op bij het afsnijden van een bocht parallel aan de A16.
 
Hoeven niet altijd ritten van de hele dag met 30 man te zijn neem ik aan? Juist last minute ritjes van ‘het is mooi weer, ik ga vanmiddag even twee uurtjes rijden wie gaat er mee’ met een paar man lijkt mij leuk!
 
Hoeven niet altijd ritten van de hele dag met 30 man te zijn neem ik aan? Juist last minute ritjes van ‘het is mooi weer, ik ga vanmiddag even twee uurtjes rijden wie gaat er mee’ met een paar man lijkt mij leuk!
Ik ben daar zeker voor te porren. T/m maart even geen werk dus vind het altijd leuk ergens last-minute aan te sluiten.
 
Hoeven niet altijd ritten van de hele dag met 30 man te zijn neem ik aan? Juist last minute ritjes van ‘het is mooi weer, ik ga vanmiddag even twee uurtjes rijden wie gaat er mee’ met een paar man lijkt mij leuk!
Zeker, maar als je dan net even het bericht mist of je woont net wat verder, mis je er dus een hoop.
Hele dagen, dan haak ik af, en bij 30 man ook. Maar de laatste ritten die ik mee reed, werden een dag vooruit gepland. Dat zorgde voor een klein groepje en was prima.
 
Zoveel leuke routes te rijden vanuit Omgeving Oosterhout!
Richting Willemstad/ Zeeland via Lage Zwaluwe/ Klundert enz.
Of Bels in via Baarle-Nassau.
Vorig jaar heb ik ook deze een stuk gereden: https://motorrijders.nl/motorfest/routes/. Koffie drinken bij Hannamax en weer terug. Je kunt er nog een paar pondjes in opnemen, 3 geloof ik, ook wel grappig.
Momenteel alleen een noppenmotor, misschien toch maar weer voor een wegmotor gaan kijken.... :)
 
Dit topic komt weer aardig tot leven!
Heb zelf nog nooit een tripje met anderen gepland/gedaan, maar zeker voorstander voor een leuke slinger/dijken route. Zowel in voor vooraf gepland als last minute 8-) (in t weekend)
 
Ik ga altijd achter Waspik het water over, en dan richting Waalwijk en Wijk en Aalburg, vervolgens kun je langs het water richting Ammerzoden rijden; best een
Welke dijken bedoel je precies? Via Raamsdonksveer en Raamsdonk de polder? Of meer Sgravenmoer? Beiden niet echt dijken maar meer polderwegen toch?
Waalwijk, richting de dijken over de instrieterrein ... rondje om het water.
 
Zoveel leuke routes te rijden vanuit Omgeving Oosterhout!
Richting Willemstad/ Zeeland via Lage Zwaluwe/ Klundert enz.
Of Bels in via Baarle-Nassau.
Vorig jaar heb ik ook deze een stuk gereden: https://motorrijders.nl/motorfest/routes/. Koffie drinken bij Hannamax en weer terug. Je kunt er nog een paar pondjes in opnemen, 3 geloof ik, ook wel grappig.
Momenteel alleen een noppenmotor, misschien toch maar weer voor een wegmotor gaan kijken.... :)
Willemstad binnendoor is ook een leuke route....
Lek lingerie is ook super ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan