Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid vanmiddag twee a drie uurtjes rondrijden. Het weer ziet er redelijk uit. Als iemand wil aanhaken dan hoor ik het wel :-)
 
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid vanmiddag twee a drie uurtjes rondrijden. Het weer ziet er redelijk uit. Als iemand wil aanhaken dan hoor ik het wel :-)
Lekker, moet helaas werken! Hier in Oosterhout hebben ze gisteren wel weer nieuwe pekel gestrooid helaas, wees gewaarschuwd, kwam ze gisterenavond laat tegen toen ik de hond uitliet en vanochtend lag er inderdaad overal pekel rondom onze wijk...
 
Lekker, moet helaas werken! Hier in Oosterhout hebben ze gisteren wel weer nieuwe pekel gestrooid helaas, wees gewaarschuwd, kwam ze gisterenavond laat tegen toen ik de hond uitliet en vanochtend lag er inderdaad overal pekel rondom onze wijk...
Thanks voor de tip! Ik zal hem na de rit even afspoelen. Er ligt gelukkig geen drap.

Succes met het werk vandaag 💪
 
Van de week best wat gestrooid hier… van t weekend wordt t wel stralend weer, dus wel aantrekkelijk om ff een rondje te doen. Is even afspoelen met wat koud water uit de tuinslang als de motor is afgekoeld en daarna met een zeem droogmaken genoeg volgens jullie om geen schade van pekel te krijgen? Het zout op de weg is immers wel droog gebleven want het heeft de hele week niet geregend volgens mij…
 
Probeer het uit en breng verslag uit, zou ik zeggen ;)

Mijne blijft nog even op stal staan. Kan ook niet anders trouwens, geen van 3 rijdt momenteel :P
 
Donderdag effe rondje Oosterhout gereden , accu had het zwaar ondanks dat hij aan de oplader had gelegen. Regenjasje onder het pak was wel effe nodig . Merkte wel dat de bandjes weer ogepompt moesten worden , wereld van verschil :-).
Toch weer effe genieten !!!!
Voordeel van mijn ploegen is dat ik doordeweeks veel vrij bent .
 
Donderdag effe rondje Oosterhout gereden , accu had het zwaar ondanks dat hij aan de oplader had gelegen. Regenjasje onder het pak was wel effe nodig . Merkte wel dat de bandjes weer ogepompt moesten worden , wereld van verschil :-).
Toch weer effe genieten !!!!
Voordeel van mijn ploegen is dat ik doordeweeks veel vrij bent .
Ik ben elke dag vrij; al bijna 3 jaar *O*.
 
Jullie, maken me wel lekker .
Ben alleen maar aan het zweten en ploeteren om die godverse belastingdienst te spekken .
Ik doe iets fout denk .
Maar het gaat niet lang meer duren voordat ik the meangreenrachingmachine, toch is uit de garage ruk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan