Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi MFers! Afgelopen week mijn motorrijbewijs gehaald en ik verwacht komende maand mijn eerste motor te kopen, wordt een MT07 of Z650. Ik vroeg me af of er Oosterhouters zijn die een garagebox gebruiken voor hun motor en nog wat space overhebben. Ik zoek nog een plek om die van mij te plaatsen (uiteraard tegen reeele vergoeding per maand).

Kijk er naar uit om te gaan rijden en een dagrit mee te gaan. Grt Sjors
Teteringen hier *O*; mijn garage staat al vol met 2 motoren (van mij en van mijn vriendin) en m’n auto.
 
De temperatuur is niet eens zo verkeerd en de pekel is aardig weggespoeld, maar ik wacht toch nog een paar maanden. Op de een of andere manier ‘klopt’ het niet om in deze maanden te rijden; best raar eigenlijk :/.
Ik snap wat je bedoelt...maar het begint me toch kriebelen inmiddels. Grote kans dat ik voor februari toch eens op de motor stap
 
Sinds deze zomer dan ook 'echt' aan het motor rijden (vanuit Breda). Dus mocht er iemand in het voorjaar zin hebben in een ritje, laat het gerust weten! Heb sinds de zomer een Yamaha FZ6 en daarnaast ben ik nog (steeds) bezig met het ombouwen van een BMW K75.
DC342AE9-58A8-4C85-B439-0A43D089CCBB.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan