Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van mij wordt mooi thuis afgeleverd door de heren van Ducati Zaltbommel... maar toch van het weekend maar even een ritje doen hoor. Dan maar even afspoelen erna!
 
Die van mij wordt mooi thuis afgeleverd door de heren van Ducati Zaltbommel... maar toch van het weekend maar even een ritje doen hoor. Dan maar even afspoelen erna!
Ik hoor goede verhalen over Ducati Zaltbommel; aardige gasten daar :Y. Ik ben er ook een paar keer geweest (mijn motormaatjes rijden inmiddels allemaal Ducati).

Maarre … wat voor een Ducati heb jij aangeschaft?
 
In Rijen worden de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen vast getroffen
279369AF-948D-43DB-AB4F-8B80D18C18FF.jpeg
 
Ik rijd veel te weinig, maar ben wel veel met de zoon bezig welke aan motorcross doet. Dus krijg zeker mijn voldoening. Met de vtr doe ik met regelmaat rondje breda knallen en 1x per jaar met onze motorclub roadrunner Prinsenbeek naar Duitsland/Frankrijk of wat dan ook. Vorig jaar eerste x op Lelystad gereden, was super maar mocht sneller. Maar goed, hoop ooit met een zzr1400 door de mooie binnenwegen van zuid Frankrijk te blazen. Voor nu is het alles veur ut jong :t
Heel goed , hier ook alles voor de Kids.
Me oudste zoon is 23 ,prachtig rijd ook motor , nog wel op A2 .
Die heeft hij overigens wel zelf betaald.
Me dochter van 21 wil zomers af en toe achterop de ZX10R mee , nie echt comfortabel
 

Bijlagen

  • 20211211_143956.jpg
    20211211_143956.jpg
    285,2 KB · Weergaven: 16
Hier ook lekker bezig

20230202_215035.jpg


Iets klopt nog niet, ketting moet slap staan, spanner zit nog niet gemonteerd en toch staat het strak. Morgen even verder zoeken.
 
Iemand nog gereden vandaag? Heb een rondje van zo’n 90km gedaan. Prachtig weer, maar toch nog wel fris na anderhalf uur op de motor. Kwam genoeg motoren tegen in ieder geval!
Was me nog even te fris 🥶. Jaja, ik ben een watje :/.

(Daarom heeft m’n nieuwe fiets handvatverwarming :+.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan