Bredere achterband op intruder 750 '86?

Akira

MF'er
9 mrt 2004
48
0
Twente
Zijn er collega's die weten hoe ik een bredere achterband kan realiseren?
Ik wil eigenlijk het volgende weten:
-Wat zijn de mogelijkheden met de orginele velg als ik een bredere band wil (aanlopen?)
-Kan ik een grotere/bredere velg van een andere motor monteren? Om zo dus een bredere achterband te plaatsen?
Misschien foto's?
 
Bedankt voor de tip, maar wat zijn de mofelijkheden als ik gewoon mijn eigen achterbrug wil behouden?
-Kan ik een bredere band op mijn orginele veld plaatsen?
-Kan ik een grotere velg van een andere fiets monteren, niew zijn velgen niet te betalen?
 
Kan volgens mij alleen als je een deuk aan de binnenzijde van de cardan tunnel slaat, of stukje uitslijpen en een hoekje erin lassen, maar das meer werk, anders gaat het aanlopen.
 
Bedankt voor de tip, maar wat zijn de mofelijkheden als ik gewoon mijn eigen achterbrug wil behouden?
-Kan ik een bredere band op mijn orginele veld plaatsen?
-Kan ik een grotere velg van een andere fiets monteren, niew zijn velgen niet te betalen?

Je kunt meestal 1 a 2 maten bredere band(afhankelijk van merk en type) op je velg leggen zonder in de problemen te komen met de cardan. zonder aanpassing van de achterbrug heeft een bredere velg puur voor de breedte van de band geen zin, omdat je beperkt wordt door je cardan.
 
Je kunt meestal 1 a 2 maten bredere band(afhankelijk van merk en type) op je velg leggen zonder in de problemen te komen met de cardan. zonder aanpassing van de achterbrug heeft een bredere velg puur voor de breedte van de band geen zin, omdat je beperkt wordt door je cardan.

Dus iets breder kan op de orginele velg zonder problemen met de cardan. Nu zit er een 140 band op. Wat is nu mogelijk? 150 / 160?
 
Heb ik ook gehoord van BG-custom. Oppassen dus. Maar ik moet van dat lelijke fietsewiel af. Minstens 160.
 
Terug
Bovenaan Onderaan