Breedte van plaatjes

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Als je een plaatje upload en hij is te groot (in kb), dan kan dat niet. (Prima overigens.) Kunnen we zoiets ook niet doen voor plaatjes die in de breedte te groot zijn (Kan dat gecheckt worden door de software?????) Ik vind het nl vrij irritant dat de plaatjes breeder zijn dan de tekst, dan moet ik de hele tijd heen en weer scrollen. Mijn scherm staat op 1024x748.

Ik bedenk net dat mensen natuurlijk plaatjes van hun eigen website erop zetten, dus dat helpt dan niet zoveel. Maar misschien dat iedereen er gewoon ff op kan letten dat de plaatjes niet breder zijn dan de rest van het forum.

Als meer mensen het met mij eens zijn kan er misschien iets over in de FAQ (ik heb niks zien staan erover)

Bedankt!!!!!!!!!!
 
Breedbeeld kopen ---> werkt super ;)

Nee hoor, ik ben het met je eens Elske.

Al maak ik me er ook weleens schuldig aan ghehe...en dan wordt er weer iemand wreed gestoord in goede film :P , en komt het allemaal weer goed ;)
 
Al maak ik me er ook weleens schuldig aan ghehe...en dan wordt er weer iemand wreed gestoord in goede film :P , en komt het allemaal weer goed ;)
:)

Betere oplossing zou zijn zoals op got. Daar mag iemand een veeeeeeeel te grote foto in een post posten. ENKEL die post zal dan buiten proporties zijn. Al de volgende posts zijn weer in het standaard formaat.

Is dat niks dat HGM kan implementeren hierzo?
 
:)

Betere oplossing zou zijn zoals op got. Daar mag iemand een veeeeeeeel te grote foto in een post posten. ENKEL die post zal dan buiten proporties zijn. Al de volgende posts zijn weer in het standaard formaat.

Is dat niks dat HGM kan implementeren hierzo?

Dat zou een uitkomst zijn voor mij iig, hihi :z

Weet ik ook gelijk weer een forumactiviteit...
Les in het fotosjoppen voor de liefhebbers ;) ghehe
 
Op maandag 08 juli 2002 11:16 schreef poohbeer het volgende:Wie is nu eiogenlijk forumcoder? hgm of jij? Of beiden?
We zijn allebei "Developer", maar op dit moment code ik het meeste aan het forum en is HGM bezig met o.a. de tracker (die op de Racesport site staat/stond), serverbeheer, etc.
 
Gewoon ff Internet Explorer 6.0 installeren. Die past de grootte van de plaatjes meteen aan zodat ze in je schermpje passen.

Kan je gratis halen bij onze vrienden van Microsoft op het volgende adres:
Microsoft Download
 
Als we toch aan het zeiken zijn (met alle respect, Helske Rebelske :) ), zou men bij quotes de plaatjes achterwege kunnen laten? Echt schitterend om hetzelfde plaatje 4* voorbij te zien komen, maar goed.
 
Ik heb er geen problemen mee als het plaatje iets te breed is.

Met een plaatje heeft niemand problemen denk'k.. maar dat ganse topic daarna fucked up is wel he. Leest niet echt handig als je voor elke regel 3 kwartier naar rechts moet scrollen en weer terug.
 
En het zijn niet alleen plaatjes, ook met tekst kun je het vernaggelen.

Maar goed, er wordt aan gewerkt. :)
ik bedoel dus dat niemand het erg zal vinden als er 1 post vernaggelt (moet) worden.
Als door die éne post echter het ganse thread uit proporties wordt gehaald is dat wat erger.
 
ik bedoel dus dat niemand het erg zal vinden als er 1 post vernaggelt (moet) worden.
Als door die éne post echter het ganse thread uit proporties wordt gehaald is dat wat erger.
Ik was het helemaal met je eens, ik voegde alleen toe dat IE6 ook geen 100% oplossing is omdat je met tekst ook kunt bereiken dat de layout van het hele topic wordt vernaggeld. Ik zal het nu zo maken dat dus alleen de betreffende post enorm groot wordt en de rest normaal blijft.
 
Ok, fixed, een plaatje kan enorm groot zijn maar vernaggelt niet meer de layout van het hele topic.

Dit zit nu in de development-versie van het forum, we weten nog niet wanneer deze versie "live" gaat.
 
Fantastisch!! Ik ben benieuwd. Iig echt super dat er zo snel wat mee wordt gedaan. :} :} :} :}
 
Ok, fixed, een plaatje kan enorm groot zijn maar vernaggelt niet meer de layout van het hele topic.

Dit zit nu in de development-versie van het forum, we weten nog niet wanneer deze versie "live" gaat.
Nog even doorzeiken, gaan jullie ook inbouwen dat je alsnog attachments kan invoegen bij het wijzigen? Of is dat teveel gevraagd. Scheelt misschien weer onnodige posts. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan