Brembo 16x18 rempomp

Status
Niet open voor verdere reacties.

HopHopGasErop

Die hard MF'er
24 okt 2016
386
252
Verkocht!

In de verkoop een 16x18 rempomp van Brembo met Accosato remhendel.
Gaat weg omdat ik andere klauwen en een andere rempomp wil plaatsen.
Vraagprijs 170,-
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-07-15 at 15.03.42.jpeg
    WhatsApp Image 2019-07-15 at 15.03.42.jpeg
    80,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Nissin klauwen van een Fireblade of Tokico's van een Gixxer. Begin 2000 spul past erop met een adapter. En dan een 19mm pomp erop jetsen :t
 
Adapters voor Gixxer 4 potters zijn zo te koop. Had laatst nog een fabrikant gezien.

Blade remmen moet je denk ik zelf een adapter ontwerpen.
 
Oude gsxr modellen gebruikten ook nissin klauwen, die zijn zo uitwisselbaar met tokico remklauwen die later op de srad's verschenen.

120,- geboden voor de rempompen bij deze.
 
Blade remmen moet je denk ik zelf een adapter ontwerpen.

Voor zowel de Gixxer als de Blade klauwen kan je adapters krijgen van SV racing. Zie het SV topic wat ik besteld heb ;)

120,- geboden voor de rempompen bij deze.

Heb op Marktplaats een bod van 125 die ik een bericht gestuurd heb dat ik hem voor 150 op de post doe...
Moet ik even de reactie nog van afwachten. Wil voor MF nog wel wat korting erop doen, maar eerst even terughoren wat die kerel zegt. Anders heb jij ze voor 140,-
 
Voor zowel de Gixxer als de Blade klauwen kan je adapters krijgen van SV racing. Zie het SV topic wat ik besteld heb ;)



Heb op Marktplaats een bod van 125 die ik een bericht gestuurd heb dat ik hem voor 150 op de post doe...
Moet ik even de reactie nog van afwachten. Wil voor MF nog wel wat korting erop doen, maar eerst even terughoren wat die kerel zegt. Anders heb jij ze voor 140,-

O ik zal eens lezen.

En remPOMP bedoel ik...😁😉 ik wacht af, maar ga akkoord met je tegen bod.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan