Brembo RCS 19 revisie set waar te koop?

tripler79

Let’s get Naked!!
10 aug 2009
673
282
Hallo,

Wie weet waar je een revisie setje kunt krijgen voor een Brembo RCS 19?
 
Laatst bewerkt:
Tvp? JvP bedoel je?

Zij hebben geen revisie set voor de RCS op de site staan...
 
Tvp nu duidelijk, kende het niet :$

Las ergens dat de RCS teruggestuurd moet worden naar Brembo voor revisie. Weet iemand hier meer over?
 
Laatst bewerkt:
Ja via Frontrowcomponent kan je laten reviceren, ben je hem een aantal maanden kwijt en kost geloof ik 180 euro. voor een paar 10tjes meer heb je een nieuw, en heb je een reservehendel van je oude pompje.

Ze worden inderdaad opgestuurd naar Brembo zelf.
 
Thnx voor de info. Mooie handel voor Brembo dit... Misschien maar overstappen naar 19x18 die kun je zelf wel reviseren...
 
Thnx voor de info. Mooie handel voor Brembo dit... Misschien maar overstappen naar 19x18 die kun je zelf wel reviseren...

Is het binnenwerk kapot ?


Je rcs kun jezelf toch doorspoelen ?

En ook je rcs zelf op 19x18 zetten .
 
Wanneer moet je pomp gereviseerd worden? Hoeveel circuitdagen? Wanneer weet je dat de revisie er aankomt.

Graag wat meer info
 
binnenwerk kapot ?


Je rcs kun jezelf toch doorspoelen ?

En ook je rcs zelf op 19x18 zetten .


Nee binnenwerk is niet kapot, maar de pomp zweet bij het rubber (waar de zuiger achter zit) als je de hendel aantrekt en h'm onder druk houd.

Ja al doorgespoeld met nieuwe olie.

Ja ik weet dat je h'm op 19x18 kan zetten (staat ie op) ik bedoel voor een nieuwe rempomp gaan die alleen 19x18 standaard is (geen RCS) deze kun je wel reviseren 😉
 
Parkittracing in uk ben je hem geen 2 weken kwijt en kost nog de helft niet tegenover revisie van brembo heb ik mijne dit jaar ook naartoe gestuurd :Y

Das goed nieuws, mag ik vragen wat het precies heeft gekost inclusief verzenden?
 
Nee binnenwerk is niet kapot, maar de pomp zweet bij het rubber (waar de zuiger achter zit) als je de hendel aantrekt en h'm onder druk houd.

Ja al doorgespoeld met nieuwe olie.

Ja ik weet dat je h'm op 19x18 kan zetten (staat ie op) ik bedoel voor een nieuwe rempomp gaan die alleen 19x18 standaard is (geen RCS) deze kun je wel reviseren 😉


Duidelijk 8-)
 
Heb contact gehad met Parkittracing, zij kunnen inderdaad de RCS 19 reviseren. Het kost 55 pond inclusief het aangetekend terug sturen. En hij gaf aan de rempomp direct wordt geservised en weer opgestuurd wordt. Dus je bent de rempomp niet heel lang kwijt.
 
Wanneer moet je pomp gereviseerd worden? Hoeveel circuitdagen? Wanneer weet je dat de revisie er aankomt

Eigenlijk alleen bij lekkage. Bij faden kunnen er ook nog andere oorzaken zijn in de rest van het remsysteem. Wil niet zeggen dat het dan direct aan de rempomp ligt, kan natuurlijk wel. Bij klachten tijdens het remmen, het remsysteem een tijdje (een paar uur lang) onder druk wegzetten dmv de remhendel aan te trekken met een ty-rip. Dan het hele remsysteem langslopen op lekkage. Geen lekkage dan de Ty-rip door knippen en hendel los laten en gelijk weer inknijpen. Als ie dan wel direct hard aanvoelt moet het goed zijn.
 
Dank.. dat is nuttige info. Heb namelijke een reserve brembo pomp, maar miss dat die dan toch verkoop. Overbodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan