Brick Top at your service!

Brick_Top

Rookie
15 mei 2008
3
0
Hallo iedereen,

Mijn naam is Vincent en ik ben 21 zomers oud. Ik woon op een kilometer of tien van Turnhout, provincie Antwerpen that is. Momenteel studeer ik ook in Antwerpen (3de bachelor Rechten) waar ik in de week ook op kot zit.

In mijn vrije tijd ben ik meestal achter m'n draaitafels te vinden. Ben Hip Hop DJ en ben welk weekend wel te vinden op één of ander feestje in binnen -en buitenland. Daarnaast probeer ik ook zo veel mogelijk te sporten. Heb lange tijd aan kickbox gedaan maar sinds een jaartje ben ik daar mee gestopt (te veel blessures). Nu doe ik (voorlopig) niets meer in competitie. Maar probeer nog wel geregeld te zwemmen, lopen, mountainbiken, fitnessen, basketballen,... Vanalles een beetje met andere woorden. :)

Uiteraard ben ik zelf ook geïnteresseerd in auto's en moto's (waarom zou ik hier anders een account aanmaken?) maar heb zelf m'n rijbewijs nog niet voor de moto (ben sinds vorige week met m'n lessen begonnen). Autorijbewijs heb ik ondertussen bijna vier jaar en met m'n spaarcenten, die ik verdiend heb als DJ, heb ik een Camaro van '67 gekocht. Maar binnen dit en een half jaar zou ik daar nog graag een moto naast parkeren (wat dat gaat worden is nog niet helemaal duidelijk).

In ieder geval, mijn eerste topic ga ik posten in naam van mijn vader want die zoekt een Harley te gaan kopen en ik moest voor hem wat informatie verzamelen. Hij zou het zelf gedaan hebben maar aangezien hij niet zo veel verstand heeft van computers ben ik zo vriendelijk geweest om dat even voor hem te doen.

Ik hoop hier een aangename tijd te beleven en vooral, érg veel bij te leren!

Brick Top
 
Welkom :W

K weet nog wel en Harley te koop voor je , me schoonvader in Oud-Turnout ;)

Dat is een 100 year anniversary editie, wat ie ervoor wil hebben weet ik niet :)

bij intresse hoor ik het wel
 
:W Vincent
full
:] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan