Bridgestone bandenT30 T31

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneeuwitje

MF'er
13 okt 2018
163
51
Wie heeft er ervaring met BRIDGESTONE banden T30 en T31 qua verschil?
De voor en na delen.
gr
 
Ik heb met beide ervaring, ze overtreffen mijn rijstijl. Ik vind ze beide betrouwbaar op nat wegdek.
Motoren waaronder ik ze gehad en heb zijn GSR 600 uit 07, GSR750 uit 2017 R1 uit 98 blade uit 05 en CB1000R uit 2011.
 
Ik heb ook een jaartje T31onder de Moto Guzzi Norge liggen. Prima, ook in de winter. En ik heb sterk de indruk dat ze minder slijten als de Conti Road Attack, die ik daarvoor had. Maar of er verschil tussen e T30 en T31 is?
 
Kan weinig over de T30 cqT31 vinden, een test is leuk maar wat de rijders en hun ervaringen zijn en hun bevindingen ,heb je meer aan.
En heb je ze al onder..... :?

Onder mijn VFR van 240 kg geen enkel probleem, lekker vaste gevoel onder je kont tijdens het rijden.
 
Ik heb ook een jaartje T31onder de Moto Guzzi Norge liggen. Prima, ook in de winter. En ik heb sterk de indruk dat ze minder slijten als de Conti Road Attack, die ik daarvoor had. Maar of er verschil tussen e T30 en T31 is?
Weet alleen dat de bridgestone T31 eerder warm is en meer profiel sleuven beter in de regen.
 
Ik heb met beide ervaring, ze overtreffen mijn rijstijl. Ik vind ze beide betrouwbaar op nat wegdek.
Motoren waaronder ik ze gehad en heb zijn GSR 600 uit 07, GSR750 uit 2017 R1 uit 98 blade uit 05 en CB1000R uit 2011.

De zelfde ervaringen, maar dan met een R1150R. En wat sneeuwitje al schrijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan