GezwindeSpoed
MF veteraan
Ikke ook 020 op mijn SV-tje. Bij mij gaat de achterband zo'n 18.000 mee. Stepjes aan de grond geen probleem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ikke ook 020 op mijn SV-tje. Bij mij gaat de achterband zo'n 18.000 mee. Stepjes aan de grond geen probleem.
Je moet ook niet alleen gasgeven als de motor rechtop staat Ook veel woon/werkverkeer ertussen
120 pk (?) vs 75?Nee ok, maar vind dit wel heeeeel veeeeeel.....Waarom red ik dat niet
Huh?! Mijn ervaringen zijn dan het tegenovergestelde. De BT010 was wel okay maar sleet erg hard. De BT014 ging iets langer mee, en rult ook veel minder als er opeens toch wat snelle bochten gereden worden. De BT010 sloeg vaak ook blauw uit en zo. En de BT014 is naar mijn idee echt vlot op temperatuur hoor.Mijn 014 achter is ook al lekker aan het slijten, nog ff en dan zit ie op de nok na ong. 5-6000km nu, belooft was 12000 das echt onzin, ze zeggen ook dat de 14 beter op temperatuur komt en slijtvaster is dan de 10, nou met de 14 ben ik onderuit gegaan door ik grip verloor en met een 10 deed ik 10-12dkm! Kutband, ben zwaar ontevreden.
Krijg je geen spijt van hoor......Mooi zo. Ik zat te twijfelen tussen de 020 en 014, ik zie hier meer SV rijders met de 020 achter. Dus ik ga morgen even mijn velg brengen en dan met een nieuwe band
Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Starrrr het volgende:
k heb er achter ook 020 opzitten. Net afgelopen vrijdag op het circuit geweest en die banden willen plakken! Echt ASO!!! Zal nog vast wel een betere plakband zijn, maar voor een sport/tour band voor op de weg ben ik er zeer over te spreken! Let wel.... de bt020 heeft wel net even iets langer de tijd nodig om op temperatuur te komen. Doe het de eerste km'tjes rustig aan. (maar ws doe je dat nu ook al omdat je neem ik aan eerst ff je motor laat warm draaien!)
Grappenmaker
020 is wel ok, maar gaat redelijk snel vaag aanvoelen. voorband geeft mij te weinig vertrouwen. Combi 020 achter, 014 voor zou een goede zijn.
Dus?! Dat maakt niet voor de bochtsnelheid...
De mensen die roepen dat 020 plakken hebben echt nog nooit met echte plakkers gereden
Uitacceleren misschien , Als je een beetje het gas erop zet als je een bocht uitkomt wil de achterkant al naar buiten.
BT020 om te toeren is prima, als je meer wilt is het gewoon een kut band, geeft geen feedback, stuurt niet snel in geeft geen vertrouwen solide gevoel.
De mensen die roepen dat 020 plakken hebben echt nog nooit met echte plakkers gereden
Grappenmaker
BT014 gaat wel wat langer mee dan de 090, maar de 010 was veel beter, meer grip en meer levensduur.
BT014 gaat wel wat langer mee dan de 090, maar de 010 was veel beter, meer grip en meer levensduur.
Mijn lief zweert bij BT014, ondanks dat ze snel slijten (en neem van mij aan dat hij een zuunigert is!).
Hij heeft er laatst een aantal achterbanden ingekocht omdat ze er uit schijnen te gaan.
Onder mijn brommert zitten BT020's, voor en achter en het bevalt me uitstekend, ze plakken mij ruim voldoende in de bochies! Ik wil die 014 niet eens proberen want ik vind ze gewoon veel te hard slijten. Ik rij zo'n 30.000 km per jaar, kan ik bij elke vakantie nieuwe banden erom leggen, nou nee bedankt!