Brik: CB250, 350 spul Gratis!

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Schuuropruiming, doos vol Honda CB spul (+/- 1976): knipperlichten, remhevels, poedergecoate voetsteunen, rem onderdelen, schokbrekers honda, schokbreker rood italiaans, voorspatbord, gereedschapsbakje, klepdeksels hoog model, voor+ achterwiel, etc
Hierbij komt nog bagage rekje, brommertankje choppermodel, en nog wat andere grut.
Alles bruikbaar, te goed om weg te gooien, niet supermooi.
Gratis af te halen in Groningen
Mail mulderhj # home nl
Het stond al op TKA, hoop op meer kans hier..anders gaat alles de container in! '(
 
sjaap stuur me s een piccie van je spullen of zet t hier ff op t forum. Er zijn nog wel wat spullen die ik kan gebruiken.
 
Ik ben er weer, al een tijdje overigens..Klote weer.. '(
Een foto heb ik zo niet, het spul ligt niet bij me thuis. Is er nog serieuze interesse?
Mail maar! :)
 
Intresse!!

Ik heb sinds vandaag een yamaha xs 400 se uit 81, maar waarschijnlijk kan ik met een beetje huisvlijt de spullen wel plaatsen op mijn caferace in spee.. *O*

Vooral de wielen zijn zekers interessant (spaak?) !!!

Wil jij een foto maken??
 
Vooral de wielen zijn zekers interessant (spaak?) !!!
Haha, ik wil ook Honda spaakwielen in mijn xs hangen :} Heb het weleens andersom gezien, moet kunnen dus.

Ik heb ook wel oren naar wat spul, Sjaapie ook al gemaild. Alleen groningen is niet echt naast de deur, ik weet niet of hij ook aan verzenden via post doet?
 
Als ik het nu ophaal uit groningen en wij de boel eerlijk verdelen...haal jij jou spulletjes op in apeldoorn..scheelt alweer de helft voor jou(velgen wil ik graag..)
 
Als ik het nu ophaal uit groningen en wij de boel eerlijk verdelen...haal jij jou spulletjes op in apeldoorn..scheelt alweer de helft voor jou(velgen wil ik graag..)

Lijkt mij een hele goede deal ;) Ik wilde die italiaanse schokbreker gevallen en eventueel een hard voorspatbordje. Oja, we moeten backfire ook niet vergeten.
 
Nou belangrijkste voor mij is voorspattert en voorwiel. Dit omdat deze specifiek voor 250 zijn. ALthans als voorwiel met trommel is. Achterwiel is universeel, 350 en 350f en 400f hebben zelfde achterwiel. Voorspattert is ook behoorlijk aangetast.
 
Dan zou ik graag het a-wiel willen(spaak?) V spattert is bij mij goed, voorwiel gaat misschien wel van een combintatie v-vork plus wiel van een ander merk worden...De speciefieke dingen voor een cb heb ik niet nodig, maar misschien rem/schakelsetje bijv wel...

Als ik het spul nu eens vd week ophaal, kun jij wat jij nodig hebt in apeldoorn ophalen..scheelt ook jou weer de helft van de reis... :)
 
zo hoort het ook toch?? Elkaar helpen om die mooie brikkies op de weg te houden!!

Ik heb TS gisteren al een mail gedaan, maar nog niets gehoord..
 
Sorry jongens, ik heb het spul per email beloofd aan de gene die er het vroegst bij was. Het wordt een dezer dagen geregeld, mocht het niet doorgaan oid, dan post ik dat hier. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan