Brik-Fighter Karma

zo,,, zit weer op school dus heb weer tijd voor m'n beestjes.. eerst de gs maar eens een beurtje gegeven;

- olie ververst
- ketting gespannen
- accu bijgevult en geladen
- starten....... *D
- afzetten
- opnieuw starten.................. B| niet dus.. verzopen...

bougietjes droog gemaakt en minuutje of 10 gewacht en nog maar eens geprobeerd... niet dus...

nu twijfel ik of mijn ontsteking wel helemaal 100% staat.. morgen maar eens naar kijken.. en kijken offie weer start...


ps.. als ik hem goed lopend heb gaat hij er misschien wel uit.. evenals de cb en m'n kadett als ik er een beetje geld voor krijg.. ben toe aan nieuw projectje.. loop over van de ideeën maar de 'tjing tjing' laat 't niet toe...
full
 
zo,,, zit weer op school dus heb weer tijd voor m'n beestjes.. eerst de gs maar eens een beurtje gegeven;

- olie ververst
- ketting gespannen
- accu bijgevult en geladen
- starten....... *D
- afzetten
- opnieuw starten.................. B| niet dus.. verzopen...

bougietjes droog gemaakt en minuutje of 10 gewacht en nog maar eens geprobeerd... niet dus...

nu twijfel ik of mijn ontsteking wel helemaal 100% staat.. morgen maar eens naar kijken.. en kijken offie weer start...


ps.. als ik hem goed lopend heb gaat hij er misschien wel uit.. evenals de cb en m'n kadett als ik er een beetje geld voor krijg.. ben toe aan nieuw projectje.. loop over van de ideeën maar de 'tjing tjing' laat 't niet toe...[afbeelding]

waarom nou de CB ;( ;( ;( dies gaaaffffff :9
 
waarom nou de CB ;( ;( ;( dies gaaaffffff :9

weet ik... maar zie het niet meer zo zitten om maar aan dit ding bezig te blijven frotten... heb zin in iets nieuws... het zal wel ongeveer dezelfde stijl worden, maar dan 100%!!!! aangezien die cb de eerst fiets was die ik opbouw en ik er een hoop van heb geleerd wil ik nu iets bouwen wat 100% naar m'n zin is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan