Brik gekocht :-)

Yonni

MF veteraan
22 okt 2003
2.646
27
Zoetermeer
Jaja, heb een brik gekocht *D

Een Honda CB 400 Twin uit 1978 :9
nu heb ik zelf nog geen rijbewijs, ben 18 en wil wel maar moet nog beginnen met lessen :X
Maar mn pa heeft al tijden zn rijbewijs en met hem ga ik m opknappen,
het ding start dus niet.

Man, vind het echt gaaf 8-)

Pic's komen er aan, mn batterijen van mn digicam zijn op '(
 
Van de zijkant :-)

met de accu er al uit en het rechter zijkapje mist alleen '(

full
 
Ja leuk dingesten,lijkt wat op dat geval van Saar.
Veel plezier in het opknappen ervan en succes met de lessen ;)
 
super join the club :P kben ook 18 geen rijbewijs en heb onlangs ook een cb250 gekocht :p rijdt ook ( nog ) niet.

Veel suuk6 ermeej
 
haha, cool, ben ik niet de enigste die eerst het brik koopt en dan de lessen volgt :]
 
Leuke fiets man.
Jouw pa weet hou hij zijn kinderen moet opvoeden. Gewoon helpen sleutelen aan een brik ipv zeuren dat motoren gevaarlijk zijn.
 
Wie koopt er nu een brik, dat doe je toch niet.... O-)


:+


Gefeliciteerd met je aankoop *D *D
 
Mooi ding! :}
Wie koopt er nu een brik, dat doe je toch niet....
Ennuh, trek je niks aan van die rat, komt toch alleen maar onzin uit :9
Ik ben er zelf ook 1 die al een motor had voordat ik ging lessen, is me prima bevallen, extra aanmoediging om z.s.m. te slagen :)
 
[me]smitjr had zelfs een brik uit 1967...BSA'tje *D
[/me]

Reed eerst ook nie, toen wel en verkocht en toen een kwalitatief beter motor gekocht :)
 
Zie je wel, er zijn wel meer mensen die het zo doen zoals ik het nu heb gedaan! *D
Leuk om te horen zeg, thnx :)

De accu blijkt trouwens dood te zijn, heeft een nachtje aan de lader gestaan maar wilde niet baten, zelfs met wat ged. water erin, nix nada noppes :(

Kicken en starten doet het ding ook, niet, maar, maken gaan we m zeker 8-)
 
Ja leuk dingesten,lijkt wat op dat geval van Saar.
Veel plezier in het opknappen ervan en succes met de lessen ;)

Ja het is 'm precies ja...

(gelukkig loopt die van mij wel al ;) ) Ik heb 'm wel al gekocht voor ik m'n rijbewijs had, is dan wel moeilijk om eraf te blijven als je ;m wel aan het lopen hebt hoor!

Maar veel succes en plezier ermee, IK vind het een mooi ding!


(ff tussen haakjes: hoe kom je aan die blauwe plaat?

Alhoewel ik laatst in Nijmegen ook een Viragootje met blauwe plaat zag staan)
 
Da's niet zo moeilijk Saar: zo op de foto te zien zit er op deze brommer nog een "oude" letter-cijfer-combi.
Dan kun je gewoon naar de Brezan en een plaatje bestellen (€13,-).
Als je een nieuwe combi hebt (een M-plaat) kun je dit wel vergeten: je kenteken heeft een stempel nodig om een kentekenplaat te ontvangen.
Die Virago kan nooit langs de officiële weg een blauwe plaat hebben gekregen,die is immers van na 1980..
Zo rondrijden (met een 'M-kenteken' op een "ouwe" blauwe plaat kan je centen gaan kosten....€80,- om precies te zijn..
Bij de "ouwe" combi doen ze meestal niet moeilijk,ook al is het kenteken van na 01-01-1978 ;)



Pascal
 
Cool hè, die blauwe plaat 8-)

Maaruh, dat stuur wat er nu op zit, is dat het originele stuur?
Ik vind het een beetje een vreemd custom/chopper-achtig stuur lijken namelijk...
 
Cool hè, die blauwe plaat 8-)

Maaruh, dat stuur wat er nu op zit, is dat het originele stuur?
Ik vind het een beetje een vreemd custom/chopper-achtig stuur lijken namelijk...

Op mijn 400 zit ook zo'n stuur, volgens mij is het inderdaad origineel. In mijn wphb staat verder geen piccie ofzo, maar wat Google aan piccies vind is allemaal met zo'n stuur.

Dat van mij gaat er in ieder geval af, tegelijk met de schuimhandvatten met verchroomde uiteinden die de vorige eigenaar zo mooi vond :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan