Naast mijn duc ook nog een kreidler rs. Dit is dus GEEN brommer maar een licht motorfietsje. Zelf opgeknapt naar eigen smaak (beetje caferacer stijl) en laten keuren bij de rdw.
Met deze fiets kom je geen aandacht tekort. Het geluid wat er uit komt is geweldig. En met een topsnelheid dik boven de 100 mag je ook niet klagen. Tevens acceleert het gevaarte ook vlot. wheelies is geen probleem.
Voor de liefhebber wat technische gegevens.
Blok: 5 Gang direct
Cilinder: 50cc SB 15-43-71 6 poorts
Zuiger: RSP l-veer
Kop: Standaard met viton o-ring
Carburateur: 1/20/59 BING
Uitlaat: Homoet Race 50cc/MR 43 racing
Ontsteking: Kokusan
Top: 100+
Hier nog een foto van de getunde cilinder, de extra spoelpoorten zijn doorgetrokken vanuit de originele spoelpoorten.
Met deze fiets kom je geen aandacht tekort. Het geluid wat er uit komt is geweldig. En met een topsnelheid dik boven de 100 mag je ook niet klagen. Tevens acceleert het gevaarte ook vlot. wheelies is geen probleem.
Voor de liefhebber wat technische gegevens.
Blok: 5 Gang direct
Cilinder: 50cc SB 15-43-71 6 poorts
Zuiger: RSP l-veer
Kop: Standaard met viton o-ring
Carburateur: 1/20/59 BING
Uitlaat: Homoet Race 50cc/MR 43 racing
Ontsteking: Kokusan
Top: 100+
Hier nog een foto van de getunde cilinder, de extra spoelpoorten zijn doorgetrokken vanuit de originele spoelpoorten.
Laatst bewerkt: