brik suzuki 1100

En? ook orgi of volledig naar eigen smaak(waar ik mee bezig ben) :]

@ 160.000 km kan ik er nog een 100.000 bijrijden hoop ik :)
 
112321
in wording
 
Och zo van alles en nogwat, wou um nog eens zwart maken

naamloos3.jpg


Er hangt zo hier en daar wat traanplaat aan, maar volgend jaar ga ik er mee naar het treffen in Crimmitschau, 1 e weekend april
 
Heb wel een GS1100GK, die is in sport uitvoering hier wel verkocht als GSX, maar ik heb het tourmodel en dat is hier niet op de markt geweest
 
ziet er goed uit,heeft het je rij eigenschappen nou ook verbeterd? :]
 
full
wie kan mij vertellen welke maximale band+velg ik kan monteren in een standaard achterbrug?zelf denk ik aan een 170ér achterband maar moet ik dan ook mijn voortandwiel op bussen t.b.v hartlijn 8-) ?
 
(Afbeelding)wie kan mij vertellen welke maximale band+velg ik kan monteren in een standaard achterbrug?zelf denk ik aan een 170ér achterband maar moet ik dan ook mijn voortandwiel op bussen t.b.v hartlijn 8-) ?

Er kan breder op, reken zo als je veilig wilt rijden, er moet aan de beide zijden een vrije ruimte van 1 cm blijven, de rest kan je opvullen met "band", aan de voortandwiel veranderd noppa, daar je achtertandwiel op zijn plaats blijft.
 
(Afbeelding)wie kan mij vertellen welke maximale band+velg ik kan monteren in een standaard achterbrug?zelf denk ik aan een 170ér achterband maar moet ik dan ook mijn voortandwiel op bussen t.b.v hartlijn 8-) ?

full


Dit is een 180er Avon Azaro (niet van mij) in de standaard brug.
Remstang moet dan meer naar buiten toen en de kettinglijn ook, en van 630 naar 530 ketting want die is smaller. Kijk eens op www.oldskoolsuzuki.info
 
Yes dit scheelt mij veel werk heren oneindig dank......... :) :)
Neem aan dat je wel een andere velg heb bij een 180ér band.
 
Yes dit scheelt mij veel werk heren oneindig dank......... :) :)
Neem aan dat je wel een andere velg heb bij een 180ér band.

Ja je hebt wel een andere velg nodig ja, 5,5" op de originele kan je hooguit een 130 kwijt met goed fatsoen, de meeste GSX-R wielen hebben dezelfde asdiameter als ons GSX wiel of je gebruikt zoals ik nu aan het doen bent GS spaakwielen en laat daar bredere 17" velgen op spaken, wel vrij prijzig...

full


Ik ga zelf voor een 170 band op een 5" brede velg achter, vind het erg krap een 180 en ben bang voor aanlopen.
 
180ér schijnt goede rijeigenschappen te hebben,maar 170ér vindt ik ook prima zo lang je zij wangen van de band maar keurig op de zelfde lijn liggen als de buiten zijde van je velg(blijft beter stabiel)

Wel hele mooie velgen hoor :} hoort een beetje bij een cafe'racer thuis of niet?
alhoewel bij een nake staat het ook prachtig denk ik............
 
Terug
Bovenaan Onderaan