Brik?

Prima bike toch? niks mis mee.
Ik reed op de (trap)fiets :o dus ik heb hem niet echt van dicht bij bekeken |(
Doe ik de volgende keer wel :Y
 
Dis gwoon een nette ouwe fiets (waar je het op moet leren :P )..maareh...heb je een aantal weken trug schijnlijk op de waalbrug in Nijmegen gezien ? Was toevallig nog aardig weer...toevallig nog een oud cb550K3tje opgevallen 8-)


Is dat niet die standaard zin die al sinds jaar en dag ook in de diverse kroegen word gebruikt???? *O* *O* *O*
 
yep...zekers... :X

we zijn overigens altijd op zoek naar vrouwen met en zonder inhoud... O-)
(tankinhoud wel te verstaan ;) )

enneh..ik kom nu eenmaal in Nijmegen..ken de café's (overmorgen weer naar Bascafe.. :z )en aangezien nijmegen een studentenstad is moet je wel wat meer meebrengen als ...ken ik jou niet ergens van ? :P

enneh kheb dr eg gezien hoor.... *O*

(alleen zij mij niet '( )
 
yep...zekers... :X

we zijn overigens altijd op zoek naar vrouwen met en zonder inhoud... O-)
(tankinhoud wel te verstaan ;) )

enneh..ik kom nu eenmaal in Nijmegen..ken de café's (overmorgen weer naar Bascafe.. :z )en aangezien nijmegen een studentenstad is moet je wel wat meer meebrengen als ...ken ik jou niet ergens van ? :P

enneh kheb dr eg gezien hoor.... *O*

(alleen zij mij niet '( )

Hahah ik zou willen dat ik je gezien had! Dan had je met een iets minder goedkope openingszin kunnen komen ;) Ik heb nog nooit een MF-stickertje in Nijmegen gezien! Maarja, elke keer hetzelfde stukje op en neer is misschien ook niet echt spannend ofzo... O-) Ik moet me maar eens aanmelden in het Nijmegen-topic, misschien herken ik dan wat! :W
 
haha waar zit de grens tussen nieuw----------> brik
Duzze wat je wilt :>
Ik kom nog best vaak in nijmegen! (wat zijn leuke/gezellige tenten in nijmegen?(beetje richting rock enz)
Ik rij een yamaha radian 600 (int glimmend zwart)!
Groeten
Bas
 
mmhh

heb nog niet zon stickert... B|

Ja zeg, dan schiet t ook niet op... :N


Fuck B|
Dan is die van mij met 11 jaar dus ook al een brik :N
Nouja, HALLO ALLEMAAL! Hier een nieuwe brikker! *O* *O* *O* *O* *O*

En ook nog een Shadow, whohoo! :)

haha waar zit de grens tussen nieuw----------> brik
Duzze wat je wilt :>
Ik kom nog best vaak in nijmegen! (wat zijn leuke/gezellige tenten in nijmegen?(beetje richting rock enz)
Ik rij een yamaha radian 600 (int glimmend zwart)!
Groeten
Bas

Nijmegen heeft toch ook een Dollars? Dollars in Arnhem is in ieder geval geweldig, weet niet hoe die in Nijmegen is, maar rockig zal t vast zijn! 8-)
 
Gooi er wat karnemelk overheen...er ontstaat mosgroei...niemand twijfelt meer en zal volmondig "BRIK" roepen.... :W

Neen, da's nie briks, da's meer de HendrikJandeTuinmanmethode! :+

Maar goed Ilian, jouw Shadow zal op een Brikkentoer niet echt uit de toon vallen, it's easy going! 8-)
 
Neen, da's nie briks, da's meer de HendrikJandeTuinmanmethode! :+

Maar goed Ilian, jouw Shadow zal op een Brikkentoer niet echt uit de toon vallen, it's easy going! 8-)

Oke dan, dan ga ik erbij zijn bij een volgende Brikkentoer!! :]
 
Oke dan, dan ga ik erbij zijn bij een volgende Brikkentoer!! :]

Chopperchick en ook nog eens recht voor zijn raap, gewoon doen! Ga ik je hierbij een geheimpje verklappen. Mogelijk moet je dan met de Kauwe Klaue Tocht meerijden maar de Zobbt, de Zeeland Oude Brikken Brakwater Toer komt eraan en dat is op een weekend 1e helft van mei. Alleen jij weet het nu! En wat is er nou mooier dan vanuit Nijmegen naar de kust te rijden in het voorjaar. Het is briks, het is pure poezie, 'Ilan, Chopperchick, op de rug van haar schaduw op weg naar de zon!'
:}
 
En oh ja, zuiderlingen houden van gezelligheid, dus.....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan