brik

Kijk maar uit murph, straks staat er ineens een ouwe CB of GS naast die Harley. Misschien ga je je wel heul erg thuis voelen tussen de brikken!
 
jammer dat onderliggende nokkenassen en enkele carburateurs niet langer de standaard zijn, zeg nou eerlijk: dit is toch een schitterende stationairloop?

heb zelf tr1, dat is ook een luchtgekoelde 1000cc v twin maar dan met ohc, dan heb je een stuk minder ruige stationairloop: klikkerdeklik
 
Pepper was een Samurai, was een mooie uitvoering en een gave kleur.

Zag er erger uit dan mijn Harley.Heeft alleen maar modder en zand gezien
elk jaar zowat moest ik de lagers in mijn naven vervangen omdat de keerringen water doorliete.Zat elke winter wel in de blubber en dan waren de lagers naar de klote.Enige vervelende van het ding.
 
Zag er erger uit dan mijn Harley.Heeft alleen maar modder en zand gezien
elk jaar zowat moest ik de lagers in mijn naven vervangen omdat de keerringen water doorliete.Zat elke winter wel in de blubber en dan waren de lagers naar de klote.Enige vervelende van het ding.
Heb zelf een sj410 gehad, dat ding rotte ook langzaam weg. Wel supersterk in het terrein, en dat met een 1 liter blokkie met 45pk Nu een Jimny als 2e auto en een lj80 in de restauratie!
 
Heb zelf een sj410 gehad, dat ding rotte ook langzaam weg. Wel supersterk in het terrein, en dat met een 1 liter blokkie met 45pk Nu een Jimny als 2e auto en een lj80 in de restauratie!

3 jaar geleden met een gestripte Samurai een dagje terrein gereden...................dat ding is echt geweldig :Y (we hadden zelfs een gat in de bodem geslagen om het water eruit te laten lopen). Waterbak van een meter diep is geen probleem en dikke blubber vindtie lekker.
 
Gewoon mee doen waar ze voor gemaakt zijn, mooi patina zullen we maar zeggen.
Een vriend van me heeft een electra van '79 en die ging hij een paar jaar geleden opgeknapt alleen halfverwege begon het toch weer te jeuken, technisch in orde gemaakt, tank e.d. even snel mat zwart gespoten en gaan.
 
Zulke sloffen heb ik ook, zitten heerlijk

klopt.Alleen spekglad met de nattigheid die er nu is.Breek drie keer per dag bijna mijn nek.
Aldi.

Maar de vraag is natuurlijk heb jij ook zo'n trainingsbroek uit de 2007 Zeeman collectie? :] :+
 
Laatst bewerkt:
klopt.Alleen spekglad met de nattigheid die er nu is.Breek drie keer per dag bijna mijn nek.
Aldi.

Maar de vraag is natuurlijk heb jij ook zo'n trainingsbroek uit de 2007 Zeeman collectie? :] :+


Nek breken wel, trainingsbroek niet, volgens m'n kinderen wel asoshirt :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan