Brik?

Jasper S

Die hard MF'er
10 apr 2004
333
0
Ede
Hij is nog maar 3 jaar oud, maar het is wel een Jawa.
Mag het zich al een brikje noemen? *D

full
 
Leeftijd doet er niet toe :)

Duck-tape, ty-raps en olieplasjes tellen :9
 
Was de stelling niet: "Als de vraag rijst of het een brik is, dan is het een brik."? Bij twijfel geldt dus eigenlijk altijd: ja, het is een brik. })
 
sjezus man. 3 jaar oud en nu al zo lek als een mandje? :? Kreeg je dat apparaat bij twee kratten bier ofzo?
 
haha nee, er zit alleen een gaatje in de uitlaat. Dat is ook het enige wat er mis mee is hoor.
kunst :p :
full
 
Of je 'm brik mag noemen zul je zelf het beste weten, jij weet hoe hij voelt.

Leuk ding trouwens, die Tramp. Als je er zestienduims wielen in zou hangen mag je hem trouwens Supertramp noemen, maar dit even terzijde.
 
Even met zwarte teer erover en je kunt terecht bij www.ratbikeforum.tk
Trouwens, JAWA is af fabriek al een brik.
Dat type ook elec start ja/nee?
Heb er ook 1 gehad, bleef lagge met een JAWA, daarom heb ik um ook weg gedaan want trapte me lens, die had geen elec start of ontsteking of wat ook, een oilmaster
 
De Tramp is een ouderwetse JAWA tweetakt twin en heeft dus geen startmotor. De nieuwste Jawa daarentegen heeft geen cickstarter, maar alleen een startmotor om de 650 cc éénpitter aan de praat te trekken. Deze fiets is geen allroad maaar meer een lichte cruiser, maar het blok heeft zich bewezen in de eerste F650 van BMW en is dus wel zeer geschikt voor gebruik naast het asfalt.


Er is trouwens nog een tweede model (naked bike, zijn bij mijn weten nog geen foto's van vrijgegeven en de mijne hou ik lekker zelf) op komst met dit blok en wie weet wat nog volgt...

Bijlage: jawa 650.jpg
 
Laatst bewerkt:
De uiteindelijke versie ziet er iets moderner (minder chroom) uit en er komt ook een 'stoerdere' uitvoering van onder de naam "Bison". Komende winter komt er als alles meezit nog een ander model uit onder de naam "Style", voortbordurend op de 640 en dus een kale fiets die waarschijnlijk wat vlotter stuurt dan deze cruisertjes en er bovendien ook wel lekker vlot uitziet. :}
 
De Tramp is een ouderwetse JAWA tweetakt twin en heeft dus geen startmotor. De nieuwste Jawa daarentegen heeft geen cickstarter, maar alleen een startmotor om de 6550 cc éénpitter aan de praat te trekken. Deze fiets is geen allroad maaar meer een lichte cruiser, maar het blok heeft zich bewezen in de eerste F650 van BMW en is dus wel zeer geschikt voor gebruik naast het asfalt.


Er is trouwens nog een tweede model (naked bike, zijn bij mijn weten nog geen foto's van vrijgegeven en de mijne hou ik lekker zelf) op komst met dit blok en wie weet wat nog volgt...

Zeseneenhalve liter...toe maar :}
 
Over die Jawa 650:
De eerste foto's van de 650 Style zijn al gearriveerd en voor een Jawa vind ik hem er goed uit zien. Er komt ook een enduro versie, opvolger van die Tramp dus, of een verbeterde BMW f650 :P
http://jawa.webzdarma.cz/page/sestsetpade.htm onderaan de Style

click.php


click.php

woei

alleen jammer van die uitlaat ;( , maar daar zit een flinke kathalysator in.

edit: Foto's plaatsen is niet mijn hobby :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan