Brikken-icoontje ontworpen...:)

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Even aan het knutselen gewest, zie hier het resultaat:

misc.php
misc.php
misc.php
misc.php
misc.php


Bijlage: crossy OBT 2.gif
 
Wat voor een onderdelen moet je nou weer gaan kopen voor je brik, dat je hier om geld gaat vragen? :P

Bij mij komt er trouwens meer blauwgrijze rook uit ipv zwarte. Kan je dat ook maken?


Nieuwe remschijven :(
Blauwgrijs kan ook, moet je effe tot morgen wachten. Of harder doorrijden, dat je rook zwart wordt... :P
 
Nieuwe remschijven :(
Blauwgrijs kan ook, moet je effe tot morgen wachten. Of harder doorrijden, dat je rook zwart wordt... :P
Heeft jouw motor schijfremmen? Dat was me niet eens opgevallen. Dan mag je eigenlijk helemaal niet mee met de OBT :+ (zegt DaFoolio met dubbele schijven voor)
 
Heeft jouw motor schijfremmen? Dat was me niet eens opgevallen. Dan mag je eigenlijk helemaal niet mee met de OBT :+ (zegt DaFoolio met dubbele schijven voor)


Jazeker, wel twee. Effe on-topic: hoe vindt je het icoontje (anders krijg ik alle slappe-ouwehoer-topics op mijn naam - onterecht natuurlijk :+ )
 
Wil je een leuke, of een eerlijke reactie?


Een leuke. Eerlijk kan me niet schelen. En er zit zeker 10 minuten werk in, dus kraak hem niet te hard af. :P

En Sjaap: dat is nou rook, die donkere wolk er achter. Ik zal het uitleggen. Let op. Op die Honda van jou (die grote, zware trapfiets zeg maar, met die zwarte vlekken eronder) zit een kickstarter. Als je daar een trap op geeft, gaat de motor lopen. Dat wil zeggen, hij gaat veel lawaai maken. Er zit een klein pookje aan, en als je daar op trapt gaat hij helemaal vanzelf rijden!! Om dat te kunnen doen, moet er benzine in zitten. Als je nou heeeeeel ver met je Honda hebt gereden en hij heeeeel er goud is geworden, is het een brik. En dan komt er heeeeel veel rook uit die rare pijpen aan de achterkant. Dan lijkt het dus een beetje op dit icoontje, snap je? :+ :+
 
Een leuke. Eerlijk kan me niet schelen. En er zit zeker 10 minuten werk in, dus kraak hem niet te hard af. :P

En Sjaap: dat is nou rook, die donkere wolk er achter. Ik zal het uitleggen. Let op. Op die Honda van jou (die grote, zware trapfiets zeg maar, met die zwarte vlekken eronder) zit een kickstarter. Als je daar een trap op geeft, gaat de motor lopen. Dat wil zeggen, hij gaat veel lawaai maken. Er zit een klein pookje aan, en als je daar op trapt gaat hij helemaal vanzelf rijden!! Om dat te kunnen doen, moet er benzine in zitten. Als je nou heeeeeel ver met je Honda hebt gereden en hij heeeeel er goud is geworden, is het een brik. En dan komt er heeeeel veel rook uit die rare pijpen aan de achterkant. Dan lijkt het dus een beetje op dit icoontje, snap je? :+ :+

Whahhaa!!!
Ik lig in een deuk man!! :) :)
Maarre, die rook komt me zeker niet bekend voor...Mn brik is dan wel oud, maar blijkbaar dus niet "Brikst!" Hehehe ;)

Edit: Nu ik er nog eens naar kijk...zou het ook wel eens een "Rijdende Krachtpatser"kunnen zijn...die "rook" lijkt ook wel een beetje op een grote halter ;)
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 05 juni 2002 23:01 schreef Ralfie het volgende:
Een leuke. Eerlijk kan me niet schelen. En er zit zeker 10 minuten werk in, dus kraak hem niet te hard af. :P
Okay, daar komt ie dan:
Ik vind hem echt zwaar cool man. Al zou ik er wel een paar wijzigingen in aanbrengen. Ik zou de rook toch iets blauwgrijzer maken. Daarbij zou ik de smiley nog veel harder laten glimlachen, want dat doen brikkenrijders. En een pothelmpje op doen, want dan issie helemaal in stijl.

Trouwens wel een slecht voorbeel hoor, dat deze :] geen helm op heeft en geen motorhanschoenen aan heeft.

Met welk proggie kan je knutselen met icoontjes (moving gifjes)? Ik moet de hele nacht standby staan op mn werk, dus tijd zat om ook te klooien. :)
 
Omdat je zo vriendelijk reageert: Animation Shop, zit bij Paintshop op het CD'tje. Daar heb ik het tenminste mee gedaan. :P

Pothelm en grotere grijns komen eraan, maar die blauwgrijze rook, 'k weet niet, die van mij was echt zwart, en die van die GS650 zondag ook... :P :P
 
Edit: Nu ik er nog eens naar kijk...zou het ook wel eens een "Rijdende Krachtpatser"kunnen zijn...die "rook" lijkt ook wel een beetje op een grote halter ;)


Godverrr. je hebt gelijk!! Eerste twee plaatjes effe verbouwen. Morgen maar. Thanks for ze tip! :}
 
Op woensdag 05 juni 2002 23:01 schreef Ralfie het volgende:Een leuke. Eerlijk kan me niet schelen. En er zit zeker 10 minuten werk in, dus kraak hem niet te hard af. :P

En Sjaap: dat is nou rook, die donkere wolk er achter. Ik zal het uitleggen. Let op. Op die Honda van jou (die grote, zware trapfiets zeg maar, met die zwarte vlekken eronder) zit een kickstarter. Als je daar een trap op geeft, gaat de motor lopen. Dat wil zeggen, hij gaat veel lawaai maken. Er zit een klein pookje aan, en als je daar op trapt gaat hij helemaal vanzelf rijden!! Om dat te kunnen doen, moet er benzine in zitten. Als je nou heeeeeel ver met je Honda hebt gereden en hij heeeeel erg oud is geworden, is het een brik. En dan komt er heeeeel veel rook uit die rare pijpen aan de achterkant. Dan lijkt het dus een beetje op dit icoontje, snap je? :+ :+

Aha! Nu snap ik het. Na deze uitleg durf ik wel m'n mening te geven en dus te zeggen dat ie leuk is.
misc.php
 
Hmmm, men neigt in de poll nog naar "leeeellluukk". Zal er toch nog wat aan moeten doen dan... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan