"brikken" of "klassieker"

Hoe moet dit forum-gedeelte heten?

  • Klassiekers

    Stemmen: 3 6,8%
  • Brikken

    Stemmen: 3 6,8%
  • Brikken en Klassiekers

    Stemmen: 36 81,8%
  • Klassiekers en Brikken

    Stemmen: 2 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    44

De Highlander

MF veteraan
5 sep 2001
2.460
1
Utrecht
Ralfie haalde het net aan in een ander topic en ik stoor me er ook wel aan.
Het gros van de mensen wat in dit forum-gedeelte post rijd op een brik.

Zou dit forum-gedeelte "klassiekers" of "brikken" moeten heten.
Of misschien een combinatie? "brikken en klassiekers"

 
Ik ga voor "brikken". Zo is het ook geboren. Maar voor nieuwe users is het misschien niet duidelijk dat het hier ook over echte klassiekers mag gaan. Ach wat, maakt het egenlijk ook uit. "Brikken en klassiekers" dan maar? Of "(Semi-)Klassiekers"? 8-)
 
Ik vind 'Brikken en Klassiekers' wel prima :) Ik heb (verzekeringstechnisch en in mijn eigen bescheiden mening) twee klassiekers, maar zou ze gezien de andere categorieen toch echt tot de brikken rekenen! (ook wat betrouwbaarheid betreft, helaas, soms)
 
Wat is hier volgens de gangbare mening een klassieker en wat een brik?

die van jou is een brik :P . Brik is een geuzennaam voor semi-klassiekers uit eind jaren zeventig/begin jaren tachtig met lage markt- en hoge sentimentaliteitswaarde.

Een brik zou best meer aandacht kunnen gebruiken maar rijdt ook door zonder.

Zoiets? :P
 
die van jou is een brik :P . Brik is een geuzennaam voor semi-klassiekers uit eind jaren zeventig/begin jaren tachtig met lage markt- en hoge sentimentaliteitswaarde.

Een brik zou best meer aandacht kunnen gebruiken maar rijdt ook door zonder.

Zoiets? :P

Gewoon de heren van de verzekeringsmaatschappijen aanhouden: 25+ = klassieker.
 
klassieke brikken forum

een zwaar mishandelde motor uit 1996 die er niet uitziet is voor mij ook een brik.
 
Ik ga voor "brikken". Zo is het ook geboren. Maar voor nieuwe users is het misschien niet duidelijk dat het hier ook over echte klassiekers mag gaan. Ach wat, maakt het egenlijk ook uit. "Brikken en klassiekers" dan maar? Of "(Semi-)Klassiekers"? 8-)
die goeie ouwe tijd, lekker doelloos lullen over (te) oude motoren in WiWtD.
En toen opeens een echt eigen stekkie. Ach wat kan het leven soms mooi zijn '(
(ff traantje wegpinken)
 
Ik dacht dat dit forum was voor iedere tweewieler die niet meer als modern kan worden beschouwd. :)

Is het niet dat iedere klassieker ook een brik is, maar niet iedere brik een klassieker. :? :+

Ik zou gaan voor: Klassiekers en ander brikken. :9
 
Als we zo unaniem blijven kunnen we een goed blok vormen in onze "heilige strijd tegen de moderators" :+
Hah, your feeble skills are nothing compared to the power of a moderator... (vrij naar Starwars)

:+

Ik zal het eens in de groep gooien. ;)

*kloenk*

Oké, het ligt er.
 
Ik rij twee XS-sen 750.Klassiekers dus,maar omdat ze nu niet meer bepaald het uiterlijk hebben van het origineel en gewone werkpaarden zijn,vallen ze eerder onder "brik".
Niet dat ze niet betrouwbaar zijn,of nauwelijks onderhoud krijgen (ahum..),maar gewoon omdat ze geen drol (meer) waard zijn.
Ondanks dat heb ik er een hoop lol mee,zeker net zoveel als een modernere fiets. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan