Brikken treffen:

Er zijn een aantal namen bekend zie startpost.

Ik zal daar ook even wat info neerzetten
 
Adres inmiddels erbij en treffen is zo ook een bezoekje aan een lokale motorclub! Helemaal prachtig, Nils! En die thuisloze 'topicvervuiler' is inmiddels weer terug naar Vikingland om een toertje uit te zetten! :+

:W
 
De betoncentrale is Deltastraat nr. 49, dan zal het clubgebouw logischerwijs nr. 51 zijn (?).

Ikke nog effe ovb. Kweet rooster van vrouwlief nog niet B|
Als ze moet werken kom ik wel effe op de trapfiets kijken, maar blijf dan niet lang i.v.m. m'n kleine meid die op tijd weer naar kot moet.
 
Ja ik dacht ook dat het 51 was maar er lag pas een brief op de club naar ons geadreseerd met nr 27, vond het raar. maar ik denk dat de meeste het wel kunnen vinden zo
 
Altijd leuk een treffen maar dat gaat voor mij niets worden, valt net in het weekend van de VAD |( we hebben daar dan ook een stand dus erg druk!
 
full


:+
 
Laatst bewerkt:
Wanneer klassificeert een brommer zich als brik? Zou mijn 86-er trudy ook als brik klassificeren? Indien ja: dan moet ik mijn agenda checken :+
 
Wanneer klassificeert een brommer zich als brik? Zou mijn 86-er trudy ook als brik klassificeren? Indien ja: dan moet ik mijn agenda checken :+

1986 is toch heel respectabel. Gaat kennelijk over een intruder en roept bij mij meteen de vraag op in welk jaar dat type op de markt kwam.

:W
 
Nieuwe leren combies wekken ook altijd mijn nieuwsgierigheid. Is het erg flitsend en een opstap naar een Blade, R1 of is er een zweem van nostalgie te bespeuren?

;)

ook op een brik kun je nieuw leder aan, veiligheid voor alles, en nostalgie kun je in de kleur van de broek vinden ( zwart).
Verders gewoon alles van evolution en alpinestar. (zie je ook vaak op een r6 of blade voorbij vliegen). ;)
maar ik vind het rijden op een V4 toch lekkerder dan een lijn 4 dus geen van beide zal ik aanschaffen (voor als nog), eerder een VFR. :}
 
ook op een brik kun je nieuw leder aan, veiligheid voor alles, en nostalgie kun je in de kleur van de broek vinden ( zwart).
Verders gewoon alles van evolution en alpinestar. (zie je ook vaak op een r6 of blade voorbij vliegen). ;)
maar ik vind het rijden op een V4 toch lekkerder dan een lijn 4 dus geen van beide zal ik aanschaffen (voor als nog), eerder een VFR. :}

Dat bedoel ik, een zwartleren broek en qua motor had ik Mstek al ff getsjekt! V en boxer maar dan weer als twin, ook hier favo! Met Alpinestar zit het wel wel goed, hebben mooie dingen! Veel plezier met die nieuwe gear en tot dan en daar! :W
 
Zal kijken of er een foto geupload kan worden naar Mstek van mijn leder.
(alleen ben ik daar geen ster in :$ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan