Brikken treffen:

EvN

MF veteraan
5 mei 2006
2.264
4
Omdat er nog niet zoiets is als een brikkentreffen, dacht ik laat ik eens kijken of hier een beetje animo voor is. dit was er op zich wel. daarom wil ik 18 oktober een treffen organiseren, dit gebeurt (voorlopig) 18 oktober in zierikzee.
Zat 30 zal de datum defintief zijn.

Kijk ook even hier.
Animo voor een brikken treffen?

De definitieve datum is 19 oktober geworden. willen de mensen die al weten dat ze komen even een mail sturen naar: Nils.v.eijk@gmail.com
Dan weet ik ongeveer hoeveel mensen er komen en kan ik meer info doorsturen.
Dit zal ik later hier ook neerzetten.

Even een update met de mensen die komen, Ik geloof dat dit ze zijn maar omdat er ook nog wat anders via hier geregeld werd weet ik niet of ze allemaal voor het brikkentreffen waren:
The Nightwawk
Tingting
J@@st
Ton
Duncan
Jan Hofstra
Zerogrnd
Suzi1500
Mr. Oizo
Bikermouse
Fozzie
Woutje1981
Polleke Brik
Oude brikker

Mochten er nog mensen ontbreken laat het dan even weten.


Vanaf 10 uur ben ik aanwezig en ben je dus welkom.
Mochten er nog vragen zijn dan kan je altid even mailen.


Gr,
Nils
 
Laatst bewerkt:
Omdat er nog niet zoiets is als een brikkentreffen, dacht ik laat ik eens kijken of hier een beetje animo voor is. dit was er op zich wel. daarom wil ik 18 oktober een treffen organiseren, dit gebeurt (voorlopig) 18 oktober in zierikzee.
Zat 30 zal de datum defintief zijn.

Kijke ook even hier.
Animo voor een brikken treffen?


Niet echt naast de deur - even bekijken hoe ik dan in de tijd/€€ zit :+
 
leuk om te horen dat er mensen geintresseerd zijn. Ik zal binnenkort even wat meer gegevens neerzetten zoals waar en wanneer.
 
Voor de mensen die de 18e niet kunnen laat even een andere datum achter. het kan nog veranderd worden. als ik het maar voor de 30e weet.

groeten,
Nils
 
Het weekeinde van de 18de zit ik met de NK Linedance in Dalfsen, andere weekeinden heb ik niets.
 
Wat mij betreft ook een optie. als er dan meer mensen kunnen vind ik het goed.
 
Immiddels wel wat bekende namen voorbij zien komen, dus even :W , een goed initiatief hoog houden en voorzichtig vragen of er ook een rondje wordt gereden?

't Zobbt tenslotte zo lekker weg in Zeeland! *D
 
Immiddels wel wat bekende namen voorbij zien komen, dus even :W , een goed initiatief hoog houden en voorzichtig vragen of er ook een rondje wordt gereden?

't Zobbt tenslotte zo lekker weg in Zeeland! *D

Wellicht een aantal nieuwe aanhakers voor komende brikkentochten ( obt's ) :]
Het uitzetten van de laatste zobt was me goed bevallen, misschien komend voorjaar in het brabantse nog een keer.
Als er nog iemand animo heeft om me daarin bij te staan????

Een stukje rijden komend treffen lijkt me wel :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan