Brikkenrace in Aalsmeer..

Gaan er nog mensen naar de brikkenrace in Aalsmeer

  • Ja

    Stemmen: 3 37,5%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Misschien

    Stemmen: 2 25,0%
  • Wat? Naar die ouwe meuk kijken?

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ik stem nooit!

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

TZ750 Owner

Die hard MF'er
3 nov 2002
644
0
Aalsmeer
Op Zondag 12 September vindt er weer een klassieke demo-race (CRT) in Aalsmeer plaats.
Aan de start komt het volledige programma, inclusief de special klasse en de zijspannen.
Het zal plaats vinden op industrieterrein de Legmeer, vlak bij de bloemenveiling.

Zijn er nog MF'ers die ik daar tegen het lijf kan lopen?
 
Ah, leuk altijd, ff naar een demootje...
Ik ging altijd naar spaarnwoude, was volgens mij ook crt? evengoed, ze zijn ermee gestopt vanwege klagende woonbootbewoners :(
 
Ik denk dat ik mee ga met een kennis van me, hij doet mee in 50cc klasse.

Waar herken ik TZ750 owner aan?

Heb al wel een beetje beschrijving gehad van een kennis van me (met rickman kawa, in Enkhuizen)
 
Ok, ik ben te herkennen m'n graten pakhuis, toeter en licht psychotische blik in mijn ogen :+
 
Hij heeft z'on grote jaren 60 thunderbird bril op :+

L :+ L

En de touwtjes aan m'n armen niet te vergeten...




Misschien is het geen slecht idee om een ontmoetingsplek en tijd af te spreken voor wie dat wil, b.v om 1 uur bij de snackbar op het rennerskwartier?
Laat de suggesties maar komen...

@ z716F1 : Ja, die Rickman Kawa.... :}
 
1 uur bij de snackbar :9 is altijd een goed idee, kom ik misschien ook eens van dat gratenpakhuis af.
 
Als het weer meezit kom ik morgen op de motor, met pa. Weet niet of ik om 1 uur bij die snackbar harses kan zijn..
 
Ben ik de eerste...?....of de enigste..met piccie

full


Kwas er voor het eerst. Wel voor herhaling vatbaar :)
 
Wel geweest alleen geen piccies gemaakt.
Ben ook nog rond 13.00 bij de snackbar op het rennerskwartier geweest,mischien de verkeerde ?
En dat geluid van zo'n mv agusta :} :} :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
er waren idd twee snackkramen ! .. volgende keer telefoonnummers uitwisselen voor de vind/onvindbaarheid van ons brikkers ! mooi he die guzzi..ik ben bang dat dat er in de toekomst nog wel eens van kon gaan komen !!
 
En het weer was prima, heel even een buitje maar met die wind ben je toch zo droog :)

nog maar een pic dan :P

full


:9~
 
Het was weer mooi, alleen jammer dat er een tweede snackbar bijgekomen was waardoor het ontmoeten iets moeilijker werdt (ik had ook m'n thunderbirds bril niet op :+ ).In ieder geval ben ik Worstebroodje en Roger Remschijf nog tegen het lijf gelopen. Hier even een paar plaatjes die ik niemand wil onthouden:


full

Aalt Toersen en good old Cees van Dongen hadden er weer zin in hoewel Cees van Dongen een beetje bedenkelijk kijkt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan