Brikkeolie in de aanbieding!

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Ik heb ooit eens veel teveel brikkeolie gekocht voor mijn toenmailge CB (Castrol 10W40). De BMW lust het in de winter wel maar die wacht nog op zijn herfst-oliewissel :X :X . In de zomer heeft die liever dikke 20W50.

Ik moet dus van die dunne troep :+ af. Het gaat om Castrol GP 10W40, minerale olie. Topkwaliteit brikke-olie! Een liter kost 6 euro bij de motorzaak. Ik heb er een stuk of zes in de aanbieding (zal straks even tellen), mag je voor 25 euro meenemen. Ben je toch mooi 30% goeiekoperder uit.

Wie o wie? Af te halen in Zutphen, wil het ook wel meenemen naar mijn werk in Arnhem. :)
 
Ik heb ooit eens veel teveel brikkeolie gekocht voor mijn toenmailge CB (Castrol 10W40). De BMW lust het in de winter wel maar die wacht nog op zijn herfst-oliewissel :X :X . In de zomer heeft die liever dikke 20W50.

Ik moet dus van die dunne troep :+ af. Het gaat om Castrol GP 10W40, minerale olie. Topkwaliteit brikke-olie! Een liter kost 6 euro bij de motorzaak. Ik heb er een stuk of zes in de aanbieding (zal straks even tellen), mag je voor 25 euro meenemen. Ben je toch mooi 30% goeiekoperder uit.

Wie o wie? Af te halen in Zutphen, wil het ook wel meenemen naar mijn werk in Arnhem. :)

Op de komende OBT ben je er niet bij? Zutphen en Arnhem zijn net wat te ver rijden, dan is het voordeel al weer weg. (niet aan olieverbruik :+ maar aan benzine)

[EDIT] zie net dat je wel meegaat op de OBT. Als je het dan mee zou willen nemen wil ik het wel van je kopen [/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
Da's veuls te dun,'kmot geen cola in mien brikkies!
20W50,en niet dunner!! ;)
 
[EDIT] zie net dat je wel meegaat op de OBT. Als je het dan mee zou willen nemen wil ik het wel van je kopen [/EDIT]

Klopt niet, ik ben er niet bij. Ik ga dit weekend wel naar roestendoenze in Eindhoven, is dat geschikter? Moet ik dan nog wel even met hem afspreken natuurlijk, dat hij als tussenstation ignezet wordt, maar zal wel geen probleem zijn. :)
 
Klopt niet, ik ben er niet bij. Ik ga dit weekend wel naar roestendoenze in Eindhoven, is dat geschikter? Moet ik dan nog wel even met hem afspreken natuurlijk, dat hij als tussenstation ignezet wordt, maar zal wel geen probleem zijn. :)

Ik zag je eerst zo snel niet op de lijst staan, maar je staat er wel degelijk nog op, nummer 19. Span dan nog niet klaar? :+
Geldrop is voor mij ook goed ja, weet de weg naar RDZ wel. Dus als hij het goed vindt.
 
ikke wil het ook wel hebben en kom het ophalen in arnhem.... 8-)

Stan de brikman was eerstes. :) Ik heb bog neit geteld, misschien kun je delen? :P


En aapke: ik zeg toch, het spul is neit geschiklt voor trekkers :P .
 

B|

Niks gezocht, ik wist nog dat het er stond. En gevonden dus ook niet. Meer "gekocht en niet meer nodig" :+ .



Stan, roestie wil wel tussenstation spelen. Dus vanaf zaterdag kun je je olie bij hem ophalen. :)
 
Wat mij betreft overmaken. ;) Mail trouwens maar voor een afspraak. :)


:^

Het zijn inderdaad 6 flessen, dus je kunt even vooruit :P .

Voor de liefhebber ook nog een bus synthetische versnellingsbak/cardanolie in de aanbieding, Castrol MTX 80W. De minerale is nog steeds verkrijgbaar en daar schakelt ie toch lekkerder mee. 5 euro voor 1 liter.

En Gorillaz, 20 liter afgewerkte 20W50, kun je daar wat mee met dah MB? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan