Brikkers en hun modelbouwhobby

Thanks! Na de Japanse dubbeldekker is het tijd voor de Catalina! ;)
Ik ben benieuwd daarna . Dinsdag ga Ik weer naar Lelystad om aan een Echte Dakota te werken ( schilderwerk ) de Vleugels zijn er af geweest
voor controle en ga dan een paar honderd boutjes ( Nieuw uit de USA ) zilver schilderen Pfffffffffffffffffffff maar wel gaaf
 
Ik ben benieuwd daarna . Dinsdag ga Ik weer naar Lelystad om aan een Echte Dakota te werken ( schilderwerk ) de Vleugels zijn er af geweest
voor controle en ga dan een paar honderd boutjes ( Nieuw uit de USA ) zilver schilderen Pfffffffffffffffffffff maar wel gaaf
Ik houd je er van op de hoogte, zoals beloofd! :t

En elk werk gaat vervelen maar een echt Dakota onder handen nemen moet toch erg gaaf zijn inderdaad!! :Y
 
Als je van modelvliegtuigen uit WO2 houdt moet je eens naar het oorlogsmuseum in Arnhem gaan daar hebben ze een hele mooie collectie zelf gemaakt door iemand uit hout.
 
Iemand van de meesterbouwers die hier zin heeft om iets goeds te doen voor iemand anders??
Hmm de marktplaatsadvertentie is verlopen..
Ken jij deze "GIJS" persoonlijk?

Zelf al een lekker stukje gewerkt aan de Japanse "Dave", cockpit zit in elkaar:

IMG_20200111_151613.jpg
 
Het was in de smaak gevallen, want heb net de opdracht gehad om nog iets te maken voor iemand die weg gaat.

Ben nu bezig aan mini reactor, moet uiteindelijk een deel van de fabriek in schaal worden. Dus van reactie proces tot aan de verlaad plek.. Nog veel te doen
 

Bijlagen

  • 20200202_144426.jpg
    20200202_144426.jpg
    144,3 KB · Weergaven: 15
  • 20200202_144410.jpg
    20200202_144410.jpg
    108,8 KB · Weergaven: 17
Terug
Bovenaan Onderaan