Brikkeschokbrekers voor niks

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Iemand nog interesse in twee sets brikkeschokbrekers? Allebei Koni's, 1x voor BMW, 1x voor Honda CB (o.a. 750).

Zijn wel 20 jaar oud en enigszins verslapt. Maarrrrrr...er is nog wel wat van te maken (en daar heb ik geen zin an :P ).

Gratis ende voor niks af te halen. :)
 
Wat zijn de maten van die voor de bmw? Misschien vallen ze wel pas te maken op een xj...

Uit mijn hoofd 33 cm, zal het even nakijken straks. Denk er ook om dat de bevestigingen van japanners en duitsers nogal eens verschillen; de BMW heeft aan twee kanten (dus boven en onder) een oog met een rubber erin dat dus tussen twee lippen op de achterbrug / in het achterframe valt. Bijd e CB is dat bv. net anderson, oog met rubber op achterbrug en lippen aan de veer (voor zover ik me kan herinneren).

Edit: van die BMW-schokkers is er trouwens 1 echt lek, moet sowieso gereviseerd worden.
 
Uit mijn hoofd 33 cm, zal het even nakijken straks. Denk er ook om dat de bevestigingen van japanners en duitsers nogal eens verschillen; de BMW heeft aan twee kanten (dus boven en onder) een oog met een rubber erin dat dus tussen twee lippen op de achterbrug / in het achterframe valt. Bijd e CB is dat bv. net anderson, oog met rubber op achterbrug en lippen aan de veer (voor zover ik me kan herinneren).

Edit: van die BMW-schokkers is er trouwens 1 echt lek, moet sowieso gereviseerd worden.

Ik ga ervan uit dat koni's wel de moeite waard zijn om te reviseren?
33 cm is precies goed en die bevestiging is denk ik wel pas te maken, en als dat niet lukt kan ik ze altijd aan iemand anders geven.
 
OK, komen van mijn ouwe 750 en ik heb ze er niet voor niks afgegooid :P .

Kom je ze halen? Of moeten ze op de post :?

Maakt niet uit: tis ter vervanging van niks, zeg maar. dus alles is/was welkom ;)

Als je toevallig a.s. weekend in Zutphen bent, kom ik ze graag ff halen. Wellicht makkelijker om eeas even via de mail te doen? Heb je gemaild...

Enne...thanks! :)
 
Als je toevallig a.s. weekend in Zutphen bent, kom ik ze graag ff halen. Wellicht makkelijker om eeas even via de mail te doen? Heb je gemaild...

Ik had ook gemaild en Ralfie stelde voor om die bmw dempers aan jou mee te geven, zodat ik ze weer in Utrecht bij jou kon komen afhalen. Vind je dat een probleem?
 
Gijs, de schokbrekers liggen inmiddels bij Jochem, maar ik ben je mailadres kwijt. Mail even met Jochem over hoe en wanneer je ze op kunt halen :) .
 
Als het "echte" koni's zijn, zit er levenslange garantie op en reviseert die firma ze voor nop. 8-)
Kost je alleen een ritje naar Oud Beierland, toch ????
 
Als het "echte" koni's zijn, zit er levenslange garantie op en reviseert die firma ze voor nop. 8-)
Kost je alleen een ritje naar Oud Beierland, toch ????

Levenslange garantie heeft er op Koni's nooit gezeten dus voor nop reviseren doen ze ook niet, het motorengedeelte van Koni bestaat trouwens niet meer, is nu IKON.
 
Maakt niet uit: tis ter vervanging van niks, zeg maar. dus alles is/was welkom ;)

Als je toevallig a.s. weekend in Zutphen bent, kom ik ze graag ff halen. Wellicht makkelijker om eeas even via de mail te doen? Heb je gemaild...

Enne...thanks! :)


:? Gaat dat??? met schokbrekers??? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan