Briks and chicks

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.192
41
*** Hou het netjes! ***​

Veel motorfora hebben al een dergelijk topic, maar M-F vreemd genoeg nog niet. Dus, na het caferacer topic, het alles-behalve-een-caferacer-topic en de vele choppers hier het: Dames op brikken topic.

Het mag een eigen foto zijn of een foto van het web zolang het maar dames op brikken/klassiekers zijn en het netjes en stijlvol blijft. Ik hoop dat dat lukt hier op M-F....


8978156023999f6da6bb6f0f6f4aed8b.jpg


tumblr_m6awwa09tP1qgolyao1_500.jpg


1656076_585608291521187_659452028_n.jpg
 
En maar vast de foto die hier echt niet mag ontbreken:

9d64f4a0f56a1b1c89aaed3f52266f40.jpg
 
mooi hoor al die sit-on modellen...maar hier een dame die ook daadwerkelijk snel onderweg is. Vaak op modern spul maar soms dus ook op klassiekers:

[afbeelding]


Jongedame op de mv is de eigenaresse van de mv en rijdt voor zover ik weet zelf ook.
Mv is gebouwt door pappie die zelf op een mv750 rijdt.
Dat ze er nou niet onaantrekkelijk uitziet kan ze ook niks aan doen :9
Info heb ik verders ook maar uit een boekie :Z
 
Is ook alweer 23 jaar oud hoor dus is al brikwaardig lijkt mij en ayrton senna special dus das ook al ff geleden.
 
Hoe breed wil je dit topic trekken? Alleen classic bikes met bijpassende sfeer? Of ook de youngtimers? En moeten de dames zelf rijden of zijn sit-ups ook goed? Of hou je het volledig open en is alles toegestaan zolang de motor maar ouder dan 20 jaar is? Of nog jonger?

Verder: mooie foto's tot nu toe!
 
Ja, maar daar is zoveel plastic fantastic, zowel voor de fiets als de dames.
Dat is hier niet de bedoeling.
 
Van mij mogen ze hun kleren aan houden. Er zijn sites genoeg waar ze zonder kleren te zien zijn en de foto's waar ze kleren aan hebben vind ik net iets meer stijl hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan