Bril beslaat

Dreft / spuug.

Om de zoveel tijd even je vizier op een kier.

Sowieso lekker laten doorluchten (als dat kan op je helm)

Als je een béétje handig bent kun je zelfs op je glazen spugen terwijl je rijdt, niet mauwen he; ben je nou motorrijder of niet ?? B|

:+

Zorg dat het niet vochtig is in je helm, dus als je zweet -->> open dat ding, en die ventilatiezooi zit er ook niet voor niks op. Je hebt een bril op, dus met zooi en beessies in je ogen zal het wel loslopen, zeker met de snelheid die je noemt.

Als het regent zorgen dat er zo min mogelijk water in komt.. en... dat je helm op kamertemperatuur is voor je hem opzet.. dus niet in de schuur bewaren als het daar koud of vochtig is..

Verder zijn er bovengenoemde huis en profi middeltjes tegen condens, die zijn allemaal het proberen waard :Y

Dat anti condens spul wat in de handel is, zijn doekjes van Alabastine (maar volgens mij nogal lastig verkrijgbaar), en volgens mij heeft HG het ook, en de HALFORDS :Y
 
Ander type helm aanschaffen.
Integraalhelmen beslaan altijd, geven een opgesloten gevoel en verminderen je blikveld.

Crosshelmen geven teveel lift bij hogere snelheden, dus uiteindelijk op de jethelm overgestapt. Nolan N42 is mijn huidige botsmuts.
 
Ander type helm aanschaffen.
Integraalhelmen beslaan altijd, geven een opgesloten gevoel en verminderen je blikveld.

Crosshelmen geven teveel lift bij hogere snelheden, dus uiteindelijk op de jethelm overgestapt. Nolan N42 is mijn huidige botsmuts.

Jah, die jethelmen zijn ook zo lekker veilig....... en warm in de winter...... en bieden bescherming tegen al die beestjes of ander spul dat rondvliegt......

Mooi voor een scootah of pruttelend cruisertje, maar......
 
Mijn ervaring is dat zo'n neusflappie alleen maar averechts werkt :X Ik denk dat je nu vooral last hebt van het beslaan omdat je alles nog een beetje spannend vindt zeg maar :+ Had ik zelf ook, toen alles eenmaal beter ging werd ik wat rustiger en besloeg m'n bril niet zo meer :P
 
Bij lage snelheden het vizier open..
En als ik dat niet heb houd ik bij het stoplicht me adem ff in..
 
Beste ik heb dit produkt ook gekocht maar weet niet hoe te gebruiken.Kunt u me ermee helpen aub?
Thanx
Spuit wat op je vizier, uitwrijven met een zachte, droge doek tot je het niet meer ziet. Dan moet het al werken. Om te checken gewoon je vizier boven wat waterdamp houden van een waterkoker oid.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan