Bril of lenzen?

Ze moeten wel enigzins constant zijn dat klopt. Maar + of - 0.5 is geen enkel probleem. Wist je trouwens dat bij niet bril of lens dragers het zicht over het algemeen slechter is dat mensen die een bril of een lens dragen..? Zet je toch aan het denken.
Het laseren is een toch behoorlijk veilige techniek. Ik ken niemand bij wie het fout is gegaan, en ik ken ook niemand die dan weer iemand kent bij wie het fout is gegaan. Je leest altijd wel horror verhalen op het net, en ja, er is altijd wel iemand bij wie het niet goed gaat.
Bij interrese in laseren kun je een vooronderzoek laten doen, en dan krijg je meteen te horen of het mogelijk is.
De herstel periode is afhankelijk per persoon. De 1 komt naar buiten lopen met perfect zicht, de ander (zoals ik) kan het langer duren. Bij mij duurde het ongeveer 2 maanden totdat ik 85% zicht had (is niet zo slecht als het lijkt). Na 3 maanden had ik 100% zicht. De duur van herstel kan ook liggen aan de grote van afwijking. Bij mij was die behoorlijk, -8.5 en een cylinder van -1.5, ongeveer -10 dus.
Wat kost dat geintje nu? Valt reuze mee. Ik moest 3 jaar geleden ongeveer 1350 euries aftikken, in nederland. Totaal!! Als je na gaat dat ik elke 2 jaar ongeveer ongeveer 700euries kwijt was voor een bril die na 1 keer helm opdoen al weer zo krom was als een hoer... Daarbij kwamen de daglensen van ongeveer 150 euro per jaar die ik alleen voor sporten gebruikte. Gelukkig dekte mijn verzekering ooglaseren tot 1300 euro, dus achteraf gezien heeft het mij geen drol gekost....
 
Heb niet alle pagina's gelezen, dus misschien is mijn tip al eerder vermeld.
Ten eerst draag ik tijdens het motorrijden altijd een bril. Heb een bril op sterkte met zonnebril functie. Heb nooit last van mijn bril tot op heden. Ja tuurlijk het is vervelend dat je een bril op moet, maar in de zin van irritatie of in de weg zitten nee.
Van lenzen hoor je inderdaad vaak dat wanneer je met open vizier rijdt, deze droog worden en je ogen gaan irriteren. Nu heb ik last gekeken om mijn bril te vervangen voor lenzen, maar kwam erachter dat je ook nachtlenzen hebt! Deze lenzen doe je 's nachts in en dan doe je 's ochtends weer uit. De hele dag perfect zicht!

Is dat geen idee??
 
Heb niet alle pagina's gelezen, dus misschien is mijn tip al eerder vermeld.
Ten eerst draag ik tijdens het motorrijden altijd een bril. Heb een bril op sterkte met zonnebril functie. Heb nooit last van mijn bril tot op heden. Ja tuurlijk het is vervelend dat je een bril op moet, maar in de zin van irritatie of in de weg zitten nee.
Van lenzen hoor je inderdaad vaak dat wanneer je met open vizier rijdt, deze droog worden en je ogen gaan irriteren. Nu heb ik last gekeken om mijn bril te vervangen voor lenzen, maar kwam erachter dat je ook nachtlenzen hebt! Deze lenzen doe je 's nachts in en dan doe je 's ochtends weer uit. De hele dag perfect zicht!

Is dat geen idee??

Begrijpelijk dat je niet het hele topic leest, maar inderdaad nachtlenzen zijn al een paar keer aanbevolen. Ik heb ze ook en niks meer dan lof voor deze uitvinding!

Geen bril meer op overdag en ook geen beslagen glazen gedoe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan