Bringin' an R45 back to life!

Status
Reageren niet meer mogelijk.

guzzigek

MF veteraan
1 aug 2008
1.436
11
bij mijnmotoren
Even een tip voor als je met vacuüm fgaat werken .
Vaak wil de ontluchtingsnippel langs het schroefdraad gaan lekken (lucht bedoel ik)
Als je de schroefdraad van de nippel met een wat dik vet of een paar lagen teflontape insmeert/omwikkeld ben je daar van af .

IJzervreter

MF veteraan
29 apr 2004
15.685
7
Even een tip voor als je met vacuüm fgaat werken .
Vaak wil de ontluchtingsnippel langs het schroefdraad gaan lekken (lucht bedoel ik)
Als je de schroefdraad van de nippel met een wat dik vet of een paar lagen teflontape insmeert/omwikkeld ben je daar van af .

Is me bekend, ik kom hem binnenkort helpen met een vacuumpomp. Drie keer is scheepsrecht zeggen ze. En dan maar hopen dat de pomp zelf droog blijft.

Zeroground

MF veteraan
6 apr 2003
5.379
2
39
Eindhoven
Een slangetje bij de Aquariumhandel en een flinke injectiespuit bij de apotheek en je hebt genoeg gereedschap om of van onderaf te vullen of om vacuum te creëren.

Maar twee personen is inderdaad gezelliger, een betere reden voor iets lekkers bij de koffie en wat makkelijker.

Deputy Duc

Moderator
Crew
2 aug 2004
23.696
12
56
Nou, als IJzervreter tijd heeft, en we die verrekte rem aan het werken krijgen, dan rijd ik er dezelfde dag nog mee rond.

Deputy Duc

Moderator
Crew
2 aug 2004
23.696
12
56
Het zou toch speculaas worden? Straks even de accu ophalen.

IJzervreter, ik kan donderdag helaas niet. Eerste (dag)dienst aan het cubt. :( :( :(

Woensdag hele dag vrij, is dat een optie voor je?

Status
Reageren niet meer mogelijk.