Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een stukje broederromantiek doorkruist hier een motorfietsproject. Komt er naast Harley Davidson straks ook model van Ijzer&Dep te koop?

Een soort Transalp met een dwarsgeplaatste, luchtgekoelde, platte V-twin?
 
Een stukje broederromantiek doorkruist hier een motorfietsproject. Komt er naast Harley Davidson straks ook model van Ijzer&Dep te koop?

Een soort Transalp met een dwarsgeplaatste, luchtgekoelde, platte V-twin?

Jij snapt het. Medio 2019 komt de nieuwe Deputy-Iron 1200 uit. Een echte mannenmotor met good vibrations.
 
Of je pompt Eysink nieuw leven in. Die alpenjager vind ik erg mooi

Eysink_Alpenjager_1938.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou mooi zijn. Ik heb middagdienst, dus rond 10:00 aan de koffie?
 
Laatst bewerkt:
Je laat je afschepen! De heer Gijs Vijs krijgt altijd gebakken paddo's met hier en daar een biefstuk eronder.
 
Je laat je afschepen! De heer Gijs Vijs krijgt altijd gebakken paddo's met hier en daar een biefstuk eronder.

Na de klus ook nog een lekker lunch hoor.

Rempomp is definitief stuk.Lekt en prut waar het niet moet. De rest van de remmerij is nu vernieuwd. Het rotte is dat het hendel een geheel vormt en dat het te vervangen deel rond de 280 euro moet kosten.

Zelfs een oudere BMW is eigenlijk niets,..(auw Halflive) ;( ;)
 
Heb wel iets op het oog, maar ik ga eerst nog een keer -heel eigenwijs- met deze aan de slag. Zoiets moet toch te fiksen zijn!
 
Volgens mij heeft Jaap uit Vianen (die op MP vooral onderdelen voor de K-serie verkoopt) een R45 gesloopt voor onderdelen en nog niet alles verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Je doet er ook echt alles aan om maar niet te rijden |(

Gegokt en verloren, jammer. Als je nu even de pomp uit elkaar haalt moet je even kijken of de boring helemaal fris is. De met helemaal glad en egaal van kleur zijn. Dan heb je voldoende aan een revisiesetje. van een paar euro.
Als je hem uit elkaar hebt kan je ook even meten wat de diameter van de pomp is en het merk. Het zal Magura of ATE zijn.
Maar eerst even de boring controleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan