Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een tip voor als je met vacuüm fgaat werken .
Vaak wil de ontluchtingsnippel langs het schroefdraad gaan lekken (lucht bedoel ik)
Als je de schroefdraad van de nippel met een wat dik vet of een paar lagen teflontape insmeert/omwikkeld ben je daar van af .
 
Even een tip voor als je met vacuüm fgaat werken .
Vaak wil de ontluchtingsnippel langs het schroefdraad gaan lekken (lucht bedoel ik)
Als je de schroefdraad van de nippel met een wat dik vet of een paar lagen teflontape insmeert/omwikkeld ben je daar van af .


Is me bekend, ik kom hem binnenkort helpen met een vacuumpomp. Drie keer is scheepsrecht zeggen ze. En dan maar hopen dat de pomp zelf droog blijft.
 
Een slangetje bij de Aquariumhandel en een flinke injectiespuit bij de apotheek en je hebt genoeg gereedschap om of van onderaf te vullen of om vacuum te creëren.

Maar twee personen is inderdaad gezelliger, een betere reden voor iets lekkers bij de koffie en wat makkelijker.
 
Nou, als IJzervreter tijd heeft, en we die verrekte rem aan het werken krijgen, dan rijd ik er dezelfde dag nog mee rond.
 
Volgende week een keertje afspreken. Nu nachtdiensten. Dinsdag of donderdagochtend?
 
Ga ik even naar kijken. Ik denk dat donderdagochtend het beste uitkomt.
 
773.jpg


Nee, dat klinkt helemaal niet raar.
 
Het zou toch speculaas worden? Straks even de accu ophalen.

IJzervreter, ik kan donderdag helaas niet. Eerste (dag)dienst aan het cubt. :( :( :(


Woensdag hele dag vrij, is dat een optie voor je?
 
Het zou toch speculaas worden? Straks even de accu ophalen.

IJzervreter, ik kan donderdag helaas niet. Eerste (dag)dienst aan het cubt. :( :( :(


Woensdag hele dag vrij, is dat een optie voor je?



Je doet er ook echt alles aan om niet te snel gereed te komen, he? })

:+
 
Hij is een beetje angstig om straks al die pk's te beteugelen.
 
Het zou toch speculaas worden? Straks even de accu ophalen.

IJzervreter, ik kan donderdag helaas niet. Eerste (dag)dienst aan het cubt. :( :( :(


Woensdag hele dag vrij, is dat een optie voor je?

Nee dan heb ik avonddienst en in de morgen tandarts en mondhygieniste.
 
In ieder geval staat de accu nu aan de lader, dat is al iets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan