Britse cameragekte wordt zowaar nuttig?!

Nee... kdenk ut niet...

Er zijn al een heleboel gevallen bekend van ongelukken door camera's... Mensen die tijdens een inhaalmanoevre ineens gaan remmen, motoren die zich onderuit remmen. (staat allemaal op de foto :P )

Het is algemeen bekend dat camera's er tegenwoordig alleen nog maar staan om het geld...
Helemaal als je uitspraken hoort/leest van: "Deze camera verdient zichzelf elke 2 maanden terug".
 
Was vorige week in Engeland en daar hadden ze het al over dit onderwerp. de engelsen zijn tenminste beter bij het verstand dan in NL

Bij het bedrijf waar ik mijn training had, zijn ze allemaal motor gek.

Een werknemer met een DUC had al 6 punten verzameld (bij 12 heb je een probleem..)

Ze zaten dan ook allemaal steen en been te klagen over het flits-beleid in Engeland, heb ze daarbij maar eens uitgenodigd om een rondtour in ons flitsgekke NL.... :P
 
Under the new guidelines the cameras can only be put up at places where at least four people have been killed or seriously injured, or eight suffered "personal injury', in the previous three years.

Hmm, is dit niet een beetje laat? 2 Doden lijkt me toch genoeg?? (Nou eigenlijk 1 al, maar ja, dan kun je zo'n beetje overal een camera neerzetten)
 
flitspalen weet je al snel te staan...

zijn er hier hobby van aant maken om op landweggetjes en op wegen binnen bebouwde kom (waar geen huis te bekennen is) met een lasergun om het hoekje te staan en je te pakken met 1 km/u te hard of zo...

maar ja... die agenten zullen wel weer trots en met een voldaan gevoel savonds thuis komen als ze weer wat "criminelen " zoals ons hebben weten te pakken... :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Hmm, ik blijf het ondingen vinden, die flitsende kassa's maar dat Britse plan is in ieder geval wel beter dan de situatie hier.

Maar 1 ding, we zijn gelukkig van :j Tineke :j af dus slechter kan het volgens mij niet worden. :)
 
Hmm, ik blijf het ondingen vinden, die flitsende kassa's maar dat Britse plan is in ieder geval wel beter dan de situatie hier.

Maar 1 ding, we zijn gelukkig van :j Tineke :j af dus slechter kan het volgens mij niet worden. :)

Is dat wel zo??? Ze zouden allemaal aftreden maar de helft blijft.

Als dat onmens nou echt weggaat, wie is de nieuwe??? :? :?
 
Is dat wel zo??? Ze zouden allemaal aftreden maar de helft blijft.

Als dat onmens nou echt weggaat, wie is de nieuwe??? :? :?
De uitvinder van de flitskast is al dood en hij heeft ook zijn uitvinding niet mee in zijn graf genomen.
Haar opvolger zal dus zeker niet van gedachten gaan veranderen '(
 
Gelukkig hebben worden wij "gelijdt" door verstandige politieke leiders en hoeven wij ons nergens druk over te maken en zullen hun dit stuk nader bestuderen en hun maatregelen treffen.....
 
Maar wij hebben iets wat die Engelsen niet hebben : Spee ! ( zo heet die gozer toch :? ) met zijn zero-tolerance benadering :j
En natuurlijk een begroting die opgevult moet worden dus denk niet dat er wat van komt
 
Terug
Bovenaan Onderaan