BRNO 2016

In ieder geval niet in slaap gevallen deze race :)
 
Vind de races dit jaar over het algemeen vrij leuk, veel verschillende winnaars en het ligt een stuk dichter bij elkaar.
full
 
Was bang voor een saaie race de eerste paar ronden totdat Crutch naar voren kwam en Rossi ook gas ging geven. Vind het altijd zo leuk om te zien hoe kleine teams toch een race kunnen winnen, geweldig!

Maar wat valt Lorenzo gigantisch door de mand zeg. WK onwaardig als je het mij vraagt. Zou ie zich inmiddels geen zorgen maken over de overstap naar Ducati waar het zeker ook niet vlekkeloos gaat en hij daar niet mee om kan gaan?
 
Was bang voor een saaie race de eerste paar ronden totdat Crutch naar voren kwam en Rossi ook gas ging geven. Vind het altijd zo leuk om te zien hoe kleine teams toch een race kunnen winnen, geweldig!

Maar wat valt Lorenzo gigantisch door de mand zeg. WK onwaardig als je het mij vraagt. Zou ie zich inmiddels geen zorgen maken over de overstap naar Ducati waar het zeker ook niet vlekkeloos gaat en hij daar niet mee om kan gaan?

:^

Als regenraces dit als gevolg hebben, dan mogen er wat mij betreft nog wel meer volgen :Y
 
Super van Crutchlow, Rossi en Marquez. Zonde van Redding. Wat liet JL zich weer kennen zeg... Pffff wat een slechte loser. En als 'ie wint zeker weer 'mondje-snoer-gebaren' maken zeker?
 
Super van Crutchlow, Rossi en Marquez. Zonde van Redding. Wat liet JL zich weer kennen zeg... Pffff wat een slechte loser. En als 'ie wint zeker weer 'mondje-snoer-gebaren' maken zeker?

Inderdaad mooi podium. Maar hoe liet Gorge zich dan weer kennen behalve door slecht te presteren onder moeilijke omstandigheden?
 
Inderdaad mooi podium. Maar hoe liet Gorge zich dan weer kennen behalve door slecht te presteren onder moeilijke omstandigheden?

Met de wissel liet hij niet echt het gedrag van een professioneel sportman/kampioen zien, meer van een klein kind wat zijn zin niet krijgt.

Elke training oefenen ze de motorwissel en dan met de race zo vreemd doen... Hoop dat we nog te horen krijgen wat daar mis ging, als het team hrm binnenriep en hem dwong over te stappen op slicks is het gedrag te verklaren, maar als het zijn eigen keuze was om binnen te komen is het allemaal wel heel vaag. Het ging net weer goed, hij had op eigen initiatief buiten moeten blijven, maar achteraf is makkelijk l*llen.
 
Laatst bewerkt:
Met de wissel liet hij niet echt het gedrag van een professioneel sportman/kampioen zien, meer van een klein kind wat zijn zin niet krijgt.

Elke training oefenen ze de motorwissel en dan met de race zo vreemd doen... Hoop dat we nog te horen krijgen wat daar mis ging, als het team hrm binnenriep en hem dwong over te stappen op slicks is het gedrag te verklaren, maar als het zijn eigen keuze was om binnen te komen is het allemaal wel heel vaag. Het ging net weer goed, hij had op eigen initiatief buiten moeten blijven, maar achteraf is makkelijk l*llen.

Volgens mij bepaald de coureur zelf wanneer hij naar binnen komt, zie vorige race in Oostenrijk....
 
Denk dat ze bij Ducati nu heel erg hopen dat er volgend seizoen altijd constante omstandigheden zijn zodat Jl vooraan kan starten en blijven rijden met dovi op sleeptouw :)

Vond het vreemd wat dovi deed vandaag maar wat JL deed slaat imo nergens op
 
Als ik het goed begrijp valt Andrea Dovizioso weinig aan te rekenen. Zijn voorband ging eraan (loopvlak vloog eraf op het rechte stuk) en daarom moest hij van motor wisselen.

Dat maakt de race van Andrea Iannone des te lovenswaardiger, die gaat tot het gaatje met een voorband die compleet naar z´n grootje is :}
 
kreeg het gevoel dat Lorenzo na de wissel met de verkeerde banden de baan is opgestuurd,iemand die onzeker is gaat beslist niet als eerste op slicks,ik denk dat hij inters had willen hebben.

Hij had helemaal niet binnen moeten komen. Niemand had er om gevraagd. Eigen domme schuld.
Hij had op het moment dat hij binnen kwam een prima tempo, had zo 5de kunnen worden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan