BRNO 2016

Ik ben zeker geen fan van Jorge (vind het blijkbaar al moeilijk om niet Gorgel te schrijven), maar hij kan wel unieke dingen, die andere coureurs dus niet kunnen. Dat is onmiskenbaar. Blijkbaar heeft hij ook duidelijke zwakke kanten, die steeds meer op de voorgrond treden. Zijn grenzeloze jeugdige zelfvertrouwen (als hij dat ooit heeft gehad, de vele Rossi imitaties doen anders vermoeden) is hij kwijt, en gebeurtenissen als de zware crash in de regen toen op Assen zijn in dit opzicht ook niet bevorderlijk. Maar op een competitieve Ducati zou hij zomaar weer onverslaanbaar kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik er niks spannends aan, hij is supersnel als alles klopt maar zodra er ook maar 1 ding is wat meneer niet bevalt dan vallen de resultaten enorm tegen en gedraagt hij zich als een diva!! Motivatie is dan compleet weg en doet weinig anders dan jammeren :(

De ene x is zn vizier niet goed , dan spint zn achterwiel constant , er is elke keer wat.

Word er dan weer een race gewonnen gaat hij zo vreselijk raar doen dat mensen gewoon een hekel aan hem krijgen imo...

Als hij nu is een stap richting volwassenheid gaat maken net zoals MM heeft gedaan weet ik zeker dat mensen hem meer gaan waarderen
 
Lorenzo blijft moeilijk te begrijpen. Dat levert hem geen fans op, en blijkbaar ook geen goede resultaten bij vreemde omstandigheden. Ik ben er niet rouwig om, maar vind het wel apart dat zo'n uitmuntende coureur ook zo erg kan falen!
 
dit is sporters eigen het ligt nooit aan jezelf.altijd aan een ander of het matriaal.

Persoonlijk vind ik er niks spannends aan, hij is supersnel als alles klopt maar zodra er ook maar 1 ding is wat meneer niet bevalt dan vallen de resultaten enorm tegen en gedraagt hij zich als een diva!! Motivatie is dan compleet weg en doet weinig anders dan jammeren :(

De ene x is zn vizier niet goed , dan spint zn achterwiel constant , er is elke keer wat.

Word er dan weer een race gewonnen gaat hij zo vreselijk raar doen dat mensen gewoon een hekel aan hem krijgen imo...

Als hij nu is een stap richting volwassenheid gaat maken net zoals MM heeft gedaan weet ik zeker dat mensen hem meer gaan waarderen
 
Wauw, net de race kunnen kijken... potverdorie zeg!

Dapper en slimme bandenkeuze en mooie overwinning voor Cal zeg!
Rossi van ver terug in het veld naar 2! Damn.

En dan die band van Iannone! :X

Overigens: waaaaar was JLo in vredesnaam mee bezig?!

Het moment waarop de band er even genoeg van had...
 
Laatst bewerkt:
CqZAtndW8AE3xi7.jpg:large


Hier was Lorenzo mee bezig. Net als bij Dovizioso en Iannone een aan gort gereden voorband. Iannone had schijt en werd 8e.
 
Niet te vergelijken met de band van Iannone als je mij vraagt ;)
Begin me wel steeds meer af te vragen hoe die Iannone het toch geflikt heeft met die compleet kapot geslagen band van m als jl met dit al binnen komt
 
Niet te vergelijken met de band van Iannone als je mij vraagt ;)
Begin me wel steeds meer af te vragen hoe die Iannone het toch geflikt heeft met die compleet kapot geslagen band van m als jl met dit al binnen komt
Als hier mee door rijdt ben je levensmoe of je hebt een bord voor je kop. ;)
Als ze Jorge gelijk een motor met regenbanden hadden kunnen geven dan was hij nog voor Iannone gefinisht.
Blijkbaar was niemand er op voorbereid.

Ik heb (nog) geen klachten over Michelin gehoord. :?
 
Yupsz :+ Wel knap van m en balen voor Lorenzo... maar alsnog petje af voor m. Next time better luck :}
 
Laatst bewerkt:
Er staat weer een prima analyse op Motomatters.com. VR en vooral MM hebben hun (deels) verkeerde bandenkeuze zeer goed gemanaged, Lorenzo aanmerkelijk minder en heeft daarmee zijn voorband vernield. En die twee pitstops waren helemaal bagger, van zowel team als rijder.
 
Okay, dat is reden om naar binnen te komen. Maar nu nog een reden om in discussie te gaan TIJDENS een race, tot twee keer toe(!)

Lorenzo parkeerde de motor met het kapotte stuk band op het asfalt, het team had niet in de gaten wat er mis was en zag alleen een stuk band waar gewoon mee te rijden was. Tijdens Lorenzo's out lap (op slicks!) zagen ze pas dat de soft wet inderdaad aan gort was gegaan op de opdrogende baan.
 
JL gooit het op van alles en nog wat behalve zichzelf. Zo gaat dat altijd. Bij hem tenminste. Anderen zoeken het bij zichzelf. VR gaf b.v. aan dat hij niet het zelfde lef had als Crutchlow om ook voor hard voor te gaan en MM zei zelf een verkeerde strategie te hebben gekozen, omdat er geen motorwissel kwam door een nog te natte baan. Maar goed, dat is dus het verschil tussen een kampioen en een winnar ;)
 
Er staat weer een prima analyse op Motomatters.com. VR en vooral MM hebben hun (deels) verkeerde bandenkeuze zeer goed gemanaged, Lorenzo aanmerkelijk minder en heeft daarmee zijn voorband vernield. En die twee pitstops waren helemaal bagger, van zowel team als rijder.

Leuk stuk weer, weer stelt JL zelf dat hij "eigenlijk de snelste man van het veld was".. beetje sneu blijft het

Gaaf dat Cal heeft gewonnen en zeker verdiend, maar waarom heeft hij altijd gelijk zo'n grote waffel als hij eens goed presteert... "They're all wimps" "I was bored at the front" blablabla we get it, je was de snelste..
 
Leuk stuk weer, weer stelt JL zelf dat hij "eigenlijk de snelste man van het veld was".. beetje sneu blijft het

Gaaf dat Cal heeft gewonnen en zeker verdiend, maar waarom heeft hij altijd gelijk zo'n grote waffel als hij eens goed presteert... "They're all wimps" "I was bored at the front" blablabla we get it, je was de snelste..
Testosteron moet er ff uit.
Doen boksers ook. Is toch grappig. ;) _O-
 
Leuk stuk weer, weer stelt JL zelf dat hij "eigenlijk de snelste man van het veld was".. beetje sneu blijft het

Gaaf dat Cal heeft gewonnen en zeker verdiend, maar waarom heeft hij altijd gelijk zo'n grote waffel als hij eens goed presteert... "They're all wimps" "I was bored at the front" blablabla we get it, je was de snelste..

Sja. Cal heeft dan wellicht de grootste ballen, maar ondertussen ook een hoop DNF

4X DNF
plaats 17/11/11/6/15/2/1

Een beetje als Jack Miller die nu weer van de toren blaast met "I proved them wrong"

Gast.. hele jaar niks gepresteerd en dan door omstandigheden en gewoon schijt hebben een keer winnen.. Hij doet het wel.. maar het is 1x, door o.a. het uitvallen van veel competitie.

Ik vind Cal een toffe peer, maar hij zit in een totaal andere situatie dan de kampioenschapsrijders.

Livio Loi heeft ook met een do or die actie een GP gewonnen. Als enige starten op slicks... soms valt het muntje dan de goede kant op ja.
 
Laatst bewerkt:
Sja. Cal heeft dan wellicht de grootste ballen, maar ondertussen ook een hoop DNF

4X DNF
plaats 17/11/11/6/15/2/1

Een beetje als Jack Miller die nu weer van de toren blaast met "I proved them wrong"

Gast.. hele jaar niks gepresteerd en dan door omstandigheden en gewoon schijt hebben een keer winnen.. Hij doet het wel.. maar het is 1x, door o.a. het uitvallen van veel competitie.

Ik vind Cal een toffe peer, maar hij zit in een totaal andere situatie dan de kampioenschapsrijders.

Livio Loi heeft ook met een do or die actie een GP gewonnen. Als enige starten op slicks... soms valt het muntje dan de goede kant op ja.

Exact mijn gedachte, ik vindt het een toffe kerel en heel gaaf dat hij heeft gewonnen... en de prestatie is super, maar je moet inderdaad niet gelijk rond gaan lopen bleren alsof je net de leiding in het kampioenschap hebt overgenomen..
 
Lorenzo parkeerde de motor met het kapotte stuk band op het asfalt, het team had niet in de gaten wat er mis was en zag alleen een stuk band waar gewoon mee te rijden was. Tijdens Lorenzo's out lap (op slicks!) zagen ze pas dat de soft wet inderdaad aan gort was gegaan op de opdrogende baan.

Is dit nou subtiele humor of wat? Zou wel een prachtige verklaring zijn voor alle commotie. Mede door de switch naar Ducati begin ik de laatste de laatste tijd weer een meer positief beeld van topsporter Lorenzo te krijgen en daar past terechte frustratie bij materiaalpech goed in.
 
Laatst bewerkt:
Is dit nou subtiele humor of wat? Zou wel een prachtige verklaring zijn voor alle commotie. Mede door de switch naar Ducati begin ik de laatste de laatste tijd weer een meer positief beeld van topsporter Lorenzo te krijgen en daar past terechte frustratie bij materiaalpech goed in.

:N Dat is de verklaring van Lorenzo en het team
 
die
is
stuk

Kwalijke zaak dat een band zover kapot kan, nog kwalijker dat er doorgereden mag worden. Wat als die band met 250kmh op de teller *poef* zegt? Een zwarte vlag met oranje cirkel had wellicht op z'n plaats geweest...
 
Sja. Cal heeft dan wellicht de grootste ballen, maar ondertussen ook een hoop DNF

4X DNF
plaats 17/11/11/6/15/2/1

Een beetje als Jack Miller die nu weer van de toren blaast met "I proved them wrong"

Gast.. hele jaar niks gepresteerd en dan door omstandigheden en gewoon schijt hebben een keer winnen.. Hij doet het wel.. maar het is 1x, door o.a. het uitvallen van veel competitie.

Ik vind Cal een toffe peer, maar hij zit in een totaal andere situatie dan de kampioenschapsrijders.

Livio Loi heeft ook met een do or die actie een GP gewonnen. Als enige starten op slicks... soms valt het muntje dan de goede kant op ja.

Goed genoeg de statistieken in de gaten gehouden. Maar je herkent Cal zijn humor niet, noch de staat van de Honda, noch de dappere houding die Cal en Jack typeert? Noch de bevestiging die Miller in Assen gaf, met name tegenover mensen die hem totaal afgbrandden? Dit is niet hoog van de toren blazen, dit zijn topsporters die bijzondere dingen tonen en daar met recht trots in vinden.

Wat dacht je dan, dat deze jongens met al hun zelfgeloof, toewijding en training zouden zeggen dat hun winst puur geluk was en dat ze het niet verdiend hadden? Op gelijk materiaal zouden al die mannen veel vaker podiumkansen hebben, dat weten ze best en op dit soort momenten zie je ze dat ook uiten. :Y
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan