Brno MGP

Mayocity

Die hard MF'er
6 nov 2001
700
23
Twente
Ben (toevallig?) met vakantie in Tjechie in de periode van de Brno Grand Prix op 25-8-02. Ik wil die race ook bezoeken, zijn er mensen van dit forum die eerder deze race hebben bezocht?
Wat was de beste plek om te kijken en hebben jullie nog andere tips?
 
Ben nog nooit bij een buitenlandse GP of SBK wedstrijd geweest.
Maar je kunt toch op het plattegrondje van het circuit kijken en dan kijken wat de mooiste bocht is :?
 
Wij zaten in '99 in vak C. Volgens mij zie je daar het meest. Het middelste gedeelte is namelijk een flinke heuvel die je veel zicht ontneemt.
 
misc.php


Bijlage: Brno.jpg
 
Op de plattegrond kijken valt meestal tegen omdat ze daar geen obstakels aangeven.
Vak C Brno heeft ook het voordeel dat er een scherm bij is. Zeker als je de commentator niet kan verstaan (of horen zoals bij de TT) is een scherm erg prettig.
 
Wij zaten in '99 in vak C. Volgens mij zie je daar het meest. Het middelste gedeelte is namelijk een flinke heuvel die je veel zicht ontneemt.
Bedankt voor je reactie.
Zo te zien kun je op die plek een aantal bochten overzien. Gewoon kaartje kopen voor vak C? Of nog naar specifieke ingang ofzo?
 
Ben er in '90 geweest (was toen 12). We zaten toen net voorbij B tegen die helling. Live meegemaakt dat Stefan Prein tegenover C overhoop werd gereden. Het gebeurde in de 1ste ronde. Prein zat vooraan in het veld, viel, stond op, werd vervolgens geschept en vloog een meter op 3 de lucht in.
 
Dat was die nare grap waarbij ie twee scheenbenen brak, of niet?

We hadden vooraf al weekendkaarten besteld. Daarmee mochten we geloof ik vrijdag en zaterdag zitten waar we wilden, en zondag in vak c en f. En we kwamen gewoon door de hoofdingang binnnen. Volgens mij konden we de drie bochten voor vak c zien en de twee erna (waar Whitham 'ontplofte') en bij de 'v' stond een videoscherm.
 
1995 naar Brno geweest zat toen op "tribune" G.
Nou ja tribune. Hier heet het gewoon DIJK. niks geen stoeltje of wat dan ook. Kan zijn dat het veranderd is maar dat weet ik niet.
Barcalona heeft wel mooie stoeltjes op de normale tribunes. Mooie kuipdingen zitten wel lekker.

Richard
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan